close

Vores nyhedsbreve

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser og accepterer, at Mediehuset Ingeniøren og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, tilbud mm via telefon, SMS og email. I nyhedsbreve og mails fra Mediehuset Ingeniøren kan findes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Klagemuligheder

Sådan klager du over indhold på ing.dk

Det er et afgørende grundlag for Mediehuset Ingeniørens redaktionelle virke, at vores artikler og andet indhold overholder grundlæggende krav til præcision, dokumentation og substans. Trods vores bestræbelser er det umuligt at undgå enhver fejl eller mangel. Det skal vores læsere naturligvis have nem adgang til at klage over. Derfor har vi nedenfor angivet, hvordan du klager over indhold på vores udgivelser.

Vil du klage over et indlæg i debatten?

Hvis du ønsker at klage over et debatindlæg/en kommentar skrevet af en anden bruger under en artikel eller lignende på ing.dk, kan du anmelde indlægget til vores community-afdeling via knappen ’Anmeld’, som findes under alle debatindlæg.

Du kan læse vores retningslinjer for debatten her.

Vil du klage over en artikel, blog, kronik, leder eller lignende?

Er der tale om en faktuel fejl i en artikel, skal du skrive direkte til journalisten ved at klikke på navnet, som står øverst i artiklen markeret med blåt.

Har du en klage over Ingeniørens overordnede journalistiske linje, kan du henvende dig til en af husets redaktionschefer: Trine Reitz Bjerregaard (trb@ing.dk) eller Henning Mølsted (hm@ing.dk).

Hvis du ønsker at klage over en artikel, et blogindlæg eller andet redigeret indhold til en uvildig instans, kan du kontakte Pressenævnet, som blandt andet kan behandle spørgsmål om, hvorvidt god presseskik er overtrådt.

Du kan læse Pressenævnets vejledende regler for god presseskik her og nævnets klagevejledning her.