Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
By signing up, you agree to our Terms & Conditions and agree that Teknologiens Mediehus and the IDA Group may occasionally contact you regarding events, analyzes, news, offers, etc. by telephone, SMS and email. Newsletters and emails from Teknologiens Mediehus may contain marketing from marketing partners.

Sådan vælger du det bedste intranet

Opret en gratis Insights-profil hos Ingeniøren og få direkte og nem adgang til whitepapers, webinarer og e-magasiner.
Når du tilgår dette materiale, accepterer du, at sponsoren af materialet kan kontakte dig på din oplyste e-mailadresse og telefonnummer med markedsføring af ydelser, der relaterer sig til emnet, som materialet omhandler.

At vælge den bedste, eller skal vi kalde det, den rette intranetplatform til din virksomhed eller organisation, er ikke nødvendigvis nogen let opgave. Sammenlignet med andre stykker software eller værktøjer til udførelse af specifikke behov, ja så er et intranet typisk en platform, der skal implementeres på tværs af hele virksomheden. Det med det faktum, at det også vil berøre mere eller mindre samtlige ansatte og funktionsområder, hvorfor man alt andet lige skal gøre sig ekstra umage – både mht. valg af hvilken platform, men også mht. udarbejdelse af business case, implementering, udrulning samt adoption og uddannelse.

Dette er en 40 siders udførlig guide til dig som skal i gang med at vælge intranetplatform til din virksomhed, og mangler inspiration til, hvordan hele processen bør køre fra start til slut.

Indholdsfortegnelse:
- Introduktion
- Forskellige nøglekoncepter omkring intranet
- Behovsafdækning og definition af krav
- Hvad med SharePoint og Office365?
- On-boarding
- Konklusion