Du bør betragte din kundeservice på lige fod med dine ydelser og produkter
De fleste virksomheder bruger store ressourcer på at differentiere sig selv gennem produkter og services. Men i dag skal kundeservice betragtes på lige fod med de ydelser og de produkter, din virksomhed sælger.
God kundeservice kræver den helt rigtige Calling og Contact Center-løsning
For at du kan yde best-in-class service over for dine kunder, kræver det den helt rigtige Calling og Contact Center-løsning. En tilpasset løsning, skræddersyet din virksomheds forretningsområde og eksisterende systemer, gør din forretning i stand til at levere kundeservice, der skiller sig mærkbart ud i forhold til dine konkurrenter.
Bliv klogere på et skalerbart setup, der passer til dine behov
Hos Atea finder du mange års erfaring med implementering af Calling og Contact Center-løsninger. Om det skal være et simpelt telefoni-setup eller en løsning med håndtering af flere kommunikationskanaler (chat, SMS, E-mail, WhatsApp m.fl.) er op til dig.
Vi bygger bro med stærke vidensmedier, relevante events, nærværende netværk og Teknologiens Jobfinder, hvor vi forbinder kandidater og virksomheder.
Læs her om vores forskellige abonnementstyper
Med vores nyhedsbreve får du et fagligt overblik og adgang til levende debat mellem fagfolk.
Teknologiens Mediehus tilbyder en bred vifte af muligheder for annoncering over for ingeniører og it-professionelle.
Tech Relations leverer effektiv formidling af dit budskab til ingeniører og it-professionelle.
Danmarks største jobplatform for ingeniører, it-professionelle og tekniske specialister.
Kalvebod Brygge 33. 1560 København V
Adm. direktør
Christina Blaagaard Collignon
Chefredaktør
Trine Reitz Bjerregaard