Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, tilbud mm via telefon, SMS og email. I nyhedsbreve og mails fra Teknologiens Mediehus kan findes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Management Insight #1 – 2014

Opret en gratis Insights-profil hos Ingeniøren og få direkte og nem adgang til whitepapers, webinarer og e-magasiner.

Udgivelsessponsorer:
IDA Lederforum, Mannaz, CBS og Aalborg Universitet

Management Insight er Ingeniørens nye ledermagasin målrettet ledere med teknologisk baggrund. Magasinet er målrettet ledere på alle planer i teknologivirksomhederne.

Magasinet leverer konkrete værktøjer, modeller og inspiration til ledelsesopgaven og udkommer som et e-magasin 4-6 gange om året. Første udgave lanceres den 16. september og sætter spot på innovation og ledelse.
Læs blandt andet:

Siemens’ teknologichef Henrik Stiesdal, der er berømmet for sin evne som idémager, kommer med konkrete redskaber til, hvordan man skaber et mindset blandt medarbejderne, der skærper fokus på holdbare og salgbare ideer.

Ledelsesguru Mads Bab, master i anvendt positiv psykologi, kommer med bud på, hvordan man som leder kan kortlægge medarbejdernes individuelle styrker og finde frem til, hvilke rammer der bedst fremmer ideudviklingen hos den enkelte.

Spændende case om Novozymes, der med innovation af produktionsapparatet har gjort det billigere at producere enzymer til det europæiske marked fra Danmark end fra Kina.

Innovationsværktøjet Forth, der er på vej ind i flere danske virksomheder, henter inspiration i de store opdagelsesrejser.
Udgivet af:
Ingeniøren