close

Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og at Mediehuset Ingeniøren og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, tilbud mm via telefon, SMS og email. I nyhedsbreve og mails fra Mediehuset Ingeniøren kan findes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Fra kundeservice til kundeoplevelse – læg den rette strategi

Opret en gratis Insights-profil hos Ingeniøren og få direkte og nem adgang til whitepapers, webinarer og e-magasiner.

Når du tilgår dette materiale, accepterer du, at sponsoren af materialet kan kontakte dig på din oplyste e-mailadresse og telefonnummer med markedsføring af ydelser, der relaterer sig til emnet, som materialet omhandler.

Sponsor
Microsoft

Fra kundeservice til kundeoplevelse – læg den rette strategi
Kundeservice er et meget komplekst område for virksomheder. Fremkomsten af termer som Customer Experience, omni-channel, selvbetjening, automatisering og social kundeservice har tvunget mange kundeservicechefer til at ændre deres tilgang til kundeservice og den langsigtede planlægning ud fra nye modeller. I dette whitepaper præsenteres en model der understøtter strategien: God kundeservice handler om at sikre, at det rette svar leveres til den rette kunde via den rette kanal (eller medarbejder) og på rette tidspunkt. Læs mere om modellen, strategien og teknologien bag i dette whitepaper.

Emner:
Kundeservice, kundeoplevelser, CSM