Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.
sortSortér kommentarer
  • Ældste først
  • Nyeste først
  • Bedste først

Den forklarende tekst ved forreste blå prik lyder:

Den genererer en kolonne af kølig luft med en løftekraft på ca. 9 ton

  • tjaeh, en 'kolonne'? (Og 'kølig luft'?)
    Det må da vist være en (Google-?)oversat tekst? :)

Teksten ved bageste blå prik lyder:

Ved landing drejes den tredelte udstødningsdyse 90 grader ned mod jorden

  • det gør den vel i grunden ligeledes ved [i]start[/i], såfremt 'short takeoff' skal finde sted (selvom det [i]da[/i] næppe er 90 grader)!?
  • 0
  • 0
  • hvad mener du i grunden dermed? (F-35B skal for US Navy's vedkommende bla. erstatte AV-8B)!

Nej, den er fra slutningen af 50'erne !

Jamen så må I meget undskylde begge to ;-)

  • 0
  • 0

Fin teknik :) :) til 1 mia. stykket.
Nu er der snart nogle der må fortælle mig hvad man skal bruge sådan et superfly til.
Hvis det er "terrorbekæmpelse" vil det vel være mere på sin plads at genoptage produktionen af P51 Mustang.

  • 0
  • 0
Bidrag med din viden – log ind og deltag i debatten