Dette indlæg er alene udtryk for skribentens egen holdning.

Hvor længe kan Sterling opdatere software?

15. august 2006 kl. 00:007
Artiklen er ældre end 30 dage

Den 10. juli i det herrens år 2006 skrev jeg historien "Sterling laver softwareopdateringer i højsæsonen".

Den går på, at Sterlings check-in-automater i Kastrup lufthavn ikke kan bruges, da Sterling er i gang med at opdatere softwaren på dem - midt i højsæsonen.

Det skulle man så måske tro, at de var færdige med, nu hvor kalenderen viser over en måned efter. Men ak, for under punktet "Airports and Check-in" på Sterlings hjemmeside står der stadig følgende ud for Copenhagen:

Note: Due to software updating, the Sterling 'Self check in' kiosks are not available for check in use at the present time.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Her må man da sige, at »present time« er et subjektivt begreb. For Sterling er det over en måned, for andre (som for eksempel mig) er det væsentligt mindre.

Eller måske er check-in-automaterne opdateret, mens Sterling bare er dårlige til at opdatere deres hjemmeside. For da softwareopdateringerne begyndte, skrev Sterling det også på forsiden af hjemmesiden i nederste venstre hjørne, men der er det ikke nævnt længere.

Er der nogen, der har været i Kastrup Lufthavn for nyligt, der kan kaste lys over disse famøse check-in-automater? Jeg glemte nemlig selv at kigge efter.

7 kommentarer.  Hop til debatten
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger
7
Indsendt af JENS OTTO HAUG… (ikke efterprøvet) den ons, 08/16/2006 - 08:53

Så vidt jeg ved, har dette ikke så meget med Sterling at gøre udover, at de bringer en misvisende tekst på deres hjemmeside. Det er såvidt jeg ved ikke Sterlings egne kiosker, men nogle de lejer og med CSC / SAS som leverandør på software. Da jeg spurgte direkte til problemet, fik jeg svaret, at Sterling har fået en termin fra CSC / SAS, der hedder 4. kvartal i år på opdateringen..!  Kunne der være tale om (pris)politik?

6
Indsendt af JØRGEN HARBST (ikke efterprøvet) den tir, 08/15/2006 - 21:12

Mon Sterling bruger samme software konsulent som Ingeniøren. For så kommer det nok aldrig til at virke, før de  bliver erstattet af et kompetent firma.

5
Indsendt af Lars K Jensen (ikke efterprøvet) den tir, 08/15/2006 - 20:01

Project Engineer/designer i FMC Kongsberg Subsea AS,  Ferneke, Hans Peter, har sendt mig følgende kommentar per e-mail: Sterlings automat check-in virker stadig ikke. Jeg flyver hver mandag fra Kastrup og savner den ret meget. 

4
Indsendt af Søren Rosendal… (ikke efterprøvet) den tir, 08/15/2006 - 14:12

Vi skulle med Sterling engang i februar. For at undgå de lange køer ved check-in prøvede jeg at bruge automaten lige ved siden af. Allerede dengang (for 7 måneder siden) var den uvirksom på grund af opdatering!   Velbekomme!

3
Indsendt af Uffe Kousgaard (ikke efterprøvet) den tir, 08/15/2006 - 13:30

Åh disse glashuse :-)  

2
Indsendt af MICHAEL LYGUM OLESEN (ikke efterprøvet) den tir, 08/15/2006 - 13:13

Hvor længe kan ing.dk være om af fixe login problemer? Sterling arbejder hurtigt sammenlignet med ing.dk...  https://debat.ing.dk/topic/?tid=71179

1
Indsendt af LARS SCHMIDT C… (ikke efterprøvet) den tir, 08/15/2006 - 12:52

Hej Lars   Var det ikke en idé om en medarbejder fra Ingeniøren tog kontakt til Sterlings presseservice og fik rede på hvad der egentlig sker (hvis noget overhovedet).   Mvh Lars