Vi bygger bro med stærke vidensmedier, relevante events, nærværende netværk og Teknologiens Jobfinder, hvor vi forbinder kandidater og virksomheder.
Læs her om vores forskellige abonnementstyper
Med vores nyhedsbreve får du et fagligt overblik og adgang til levende debat mellem fagfolk.
Teknologiens Mediehus tilbyder en bred vifte af muligheder for annoncering over for ingeniører og it-professionelle.
Tech Relations leverer effektiv formidling af dit budskab til ingeniører og it-professionelle.
Danmarks største jobplatform for ingeniører, it-professionelle og tekniske specialister.
Kalvebod Brygge 33. 1560 København V
Adm. direktør
Christina Blaagaard Collignon
Chefredaktør
Trine Reitz Bjerregaard
Hvorfor ikke have et mere solidt daekmoenster, naar man nu taenker paa problemerne med at koere fast som Spitit/Oppertunity har haft?
Det sjove ved dækmønsteret er faktisk at de firkantede huller du kan se, skriver "JPL" i morse :-)
http://www.arrl.org/news/new-mars-rover-to...
Poul-Henning
JPL - står det ikke for: Junk Project Limited ?
Du mener bare fordi de efter kun 1944 dage kørte fast 100.000.000 Km fra den nærmeste falck station? Det var også kun 1852 dage længere end forventet, og Opportunity kører stadig. 2500 dage over garantien.
NASA er utrolig konservative og alt der ikke har "fløjet" før bliver kasseret fordi de skal være sikre på det virker. Curiositys computer har heller ikke udviklet sig meget i forhold til MER roverne spirit og opportunity, tilgengæld ved vi det virker når den når frem.
Sand har en sjov egenskab i at hvis man presser ned på det inden man udsætter det for sidelens krafter bliver det fast og til at kører på,
Nu er Curiosity næsen 2 gange større og 4 gange tungere så de større dimensioner alene burde gøre at den ikke kører så let fast.