Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Helge Lyck

Helge Lyck

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Re: Ikke et kraftværk.

15-20% af energien der hældes ind forsvinder som varmetab i batterier og effektelektronik De nævnte batterier er af typen Lithium Ion og her er tabet under 5% ved en hel cyklus (fuld op og afladning) under forudsætning af at det er den samme elektronik Tesla anvender som de tidligere har ...

2. aug 2019 14:04Teslas nye batteri kan forsyne storby med strøm i seks timer

Re: Ladeinfrastruktur

Købe et hus i Jylland med garage ? Her er også rene luft.

20. jul 2019 9:27Analyse: Om to år kan du vælge mellem knap 100 elbiler

Re: Vi får en Hyundai Ioniq

@Thomas Jacobsen Ja det ser ud som om det holder stik at Model3 lige om lidt vil kunne leveres eller eftermonteres med trækkrog. https://www.facebook.com/groups/fdel.dk/pe...

29. mar 2019 21:27Kia e-Niro: Det er slut med at skrive om (almindelige) elbiler

Re: Angående anhængertræk

@Bo Nielsen Nej Tesla Model 3 er også på vej med anhængertræk og selv om den lige nu koster fra 450.000 kr kan den dog leveres i løbet af 14 dage og forventes at komme til august fra ca. 310.000 kr i Danmark (35.000$ modellen)

28. mar 2019 9:20Kia e-Niro: Det er slut med at skrive om (almindelige) elbiler

Re: Dødfødt ide!

@Flemming Rasmussen Hellere Muskofill end at hænge fast i teknologi fra det forrige århundrede :-)

5. jan 2019 8:14Kun biler med støttehjul kan køre i Musk-tunnel

Re: Dødfødt ide!

Det kunne være en af årsagerne til at bilerne skal være elektriske, hvor ricikoen for brand statitisk er 1% af den er ved fossilbilen. Men det er vel ikke et større problem end i andre tunneler Bla. en lang række af dem i Tyskland ?

5. jan 2019 8:08Kun biler med støttehjul kan køre i Musk-tunnel

Ja når Tesla kommer ind på en

Ja når Tesla kommer ind på en 5. Plads som mest sælgende familiebil, endnu inden at de er kommer op i gear, skal VW nok til at komme i gang inden 2022. Ellers tror jeg slet ikke de har markedsandele tilbage om 4 år. Om 4 år vil batterier været halveret i pris endnu en gang, og så har jeg svært ve...

25. sep 2018 18:01VW satser på elbiler med 16 nye fabrikker

Re: plug in

@ Henrik Eriksen De kan jo rent faktisk lades på under 5 min ved daglig brug idag. Eks. mandag til fredag kørsel 200 km pr dag, afstedkommer 15 sek til at sætte stikket i i garagen om aftenen og 15 sek til at tage det ud af en isfri forvarmet bil om morgenen. Lørdag og søndag 250 km ud og 250 km...

24. feb 2018 0:37Tysk teknologiprofessor: Glem elbiler med lang rækkevidde

Re: Smallere vognbaner = lavere hastighed.

@ Henning Kjær Jeg formoder heller ikke det skal være tilladt for biler uden LKA at køre i de nye baner. I de nye smalle ekstra baner, kunne man jo bare sætte en minimumshastighed på f.eks. 130 km/t ? Min Tesla har ingen problemer med at holde sig i en 2,5 meter bred bane på “Autosteer” med 150...

25. dec 2017 22:47Transportministeren vil udnytte teknologi til at skabe 33 pct. mere plads på motorvejene

Re: Det er mig en gåde,...

Lars det er noget vrøvl at ingen fly flyver autonomt. Hver dag lander mange fly i tæt tåge eller tætte skyer, som ingen pilot kan se igennem, alene ved hjælp af styring fra computerne. Piloterne behøver ikke at være der, flyet ville lande sikkert om alle omstændigheder, når først navigationen har...

27. aug 2017 23:54Tesla holder kursen mod den selvkørende bil