Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Ole C. Andersen

Ole C. Andersen

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Hvis Green NCAP ikke vil

Hvis Green NCAP ikke vil udlevere fuld dokumentation, kan testen ikke bruges til noget som helst.

5. sep 2019 6:09Dieselbil fik samme karakter som elbil i test af luftkvalitet – men helt uden emissioner er den ikke

Spekulerer på hvad det så kan bruges til ...

med den just overståede elmåler-gate in mente. Og fatter ikke at man ikke bare skruer på brændstofafgifterne fremfor en high-tech løsning, der er dyr i implementering og drift.

31. aug 2018 20:16Nu kan din bil trackes med 99 procents præcision

Er det egentligt ikke "bare"

Er det egentligt ikke "bare" maskinificeret version af at vrikke med en åre: https://da.wikipedia.org/wiki/Vrikke

23. jul 2018 9:22Opfinder: Pendulpropeller er mere effektiv end skibsskruen

Ydelse ..

Synes at det er en lidt ussel ydelse: 180 hk @ 6,7 l En VW Caddy diesel har 104 hk @ 1,9 l Og på Extenda'en har man ovenikøbet mulighed for at peppe den op med en turbolader.

19. jul 2018 17:50Her er de norske specialstyrkers nye køretøj

S-togene i skemaet ...

Nogen der ved hvorfor S-togene har markant større udledning af SO2, NOx, HC, CO og støv end de andre elektriske tog i skemaet ?

3. jul 2017 6:19Passagerer og togpersonale indånder stadig store mængder partikelforurening

Men hvad med os.

Der ikke har mulighed for en ladestander ? Vi skal bare være med til at støtte dem der har ?

19. sep 2016 15:56Enhedslisten vil fjerne afgift på elbiler i tre år

Det var på høje tid ...

@Hans Christiansen Havde da gerne set at man havde sigtet efter det store H nu ! Altså Ålborg - Hamborg, København - Trekanten og Oslo / Stockholm - Hamborg Og til den tid vil man ærgre sig, hvis man sigter for lavt nu og går efter materiel der "kun" kan køre 200 Km/t Men jeg tror ikke at man kom...

1. mar 2013 17:45Op til 30 Nordsø-milliarder skal bruges på nye togforbindelser

Det var på høje tid ...

Selvom jeg mener at tophastigheden nok snarere bør sigte efter de 360 km/t. Samt at man tillige bør etablere et særskilt skinne netvæk til gods, så man kan få fjernet gods på de lange distancer fra lande- og motorvejene ! Udover miljøfordelene herved, er der en enorm sikkerhedsmæssig fordel herv...

1. mar 2013 13:25Op til 30 Nordsø-milliarder skal bruges på nye togforbindelser