Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, tilbud mm via telefon, SMS og email. I nyhedsbreve og mails fra Teknologiens Mediehus kan findes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Nicholas Ipsen

Nicholas Ipsen

Kommentarer

Re: Bruge 4-5 milliarder på

Den eneste grund til der ikke er trængsel på jernbanen er fordi folk ikke benytter den. Du får ikke rigtig trængsel på samme måde med en jernbane. En velorganiseret togrute bliver ikke, i modsætning til en offentlig vej, væsentligt langsommere af, at flere mennesker benytter den. Måske kan ...

29. jan 2019 3:59Flertal uden om regeringen vil gennemtvinge jernbane over Vestfyn

Re: Bruge 4-5 milliarder på

Bruge 4-5 milliarder på komme hurtigere frem . Tåber der besluter den slags. Du mener ligesom de utallige motorvejsprojekter, eller broer?

28. jan 2019 17:35Flertal uden om regeringen vil gennemtvinge jernbane over Vestfyn

Re: Københavnske biler skal blive inde i København.............

Det der betyder noget er erhvervsklimaet, som kommunen stiller til rådighed. Det drejer sig om velvillighed og sagsbehandling af projekter m.v. Er Københavns Kommune gode til det? Erhversklimaet er selvfølgelig vigtigt, men for mig ser det ikke ud til at være det vigtigste. Byens størrelse,...

27. jan 2019 17:44Høringssvar: Københavnerne vil ikke have regeringens mange motorveje

Re: Københavnske biler skal blive inde i København.............

Da man tydeligvis ikke kan få denne ligning til at gå op, uden at der skal indgås kompromisser, så burde man vende blikket mod andre løsninger. Hvis Muhammed ikke vil komme til bjerget, så må bjerget komme til Muhammed. Hvis københavnerne vil slippe af med pendlerne, som de har dette had/kæ...

27. jan 2019 15:16Høringssvar: Københavnerne vil ikke have regeringens mange motorveje

Re: Københavnske biler skal blive inde i København.............

Slut med disse grimme pendlere fra provinsen og andre som rejser ind og fylder op i dette lokalområde. Hvofor skulle det ikke være løsningen? Fordi en høj koncentration af virksomheder generelt giver bedre vilkår for disse, og virkomheder har brug for medarbejdere. Ideelt skulle alle selv...

27. jan 2019 2:41Høringssvar: Københavnerne vil ikke have regeringens mange motorveje

Re: Københavnske biler skal blive inde i København.............

Tænk om alle vi der IKKE bor i Hovedstadsområdet eller specielt i Københavns kommune, havde et lige så provensielt syn på trafik, og planlagde vejene efter at biler der er hjemhørende inde i København og omegnskommuner, skulle forblive derinde ! Men i provinsen er der jo rigeligt med plads...

25. jan 2019 21:25Høringssvar: Københavnerne vil ikke have regeringens mange motorveje

Den eneste motorvej der skal

Den eneste motorvej der skal bygges i hovedstadsområdet, er Ring 5, så bilerne kan komme udenom København. Der skal naturligvis bygges en højhastigshedsjernbane med lignende tracé, og begge bør tilsluttes en HH-forbindelse. En HH-forbindelse fjerner meget af behovet for en havnetunnel til Amager...

25. jan 2019 14:44Høringssvar: Københavnerne vil ikke have regeringens mange motorveje

Re: Bør man forlænge lovgivning ?

Det er forkert. Der er skam både en gearkasse (med fast udveksling i de fleste tilfælde) og et differentiale. Begge dele er kendt teknologi. Undskyld, det har du helt ret i. Det jeg skulle have skrevet var, at der ikke er en traditionel gearboks. Der er som du skriver en gearboks med ...

25. jan 2019 13:59Skulle fremme grønne biler: Ny lov giver 50-150 ekstra elbiler i 2019

Re: Bør man forlænge lovgivning ?

Levetiden for en benzinbil er +15år om du vil hvad er levetiden for en elbil? Hvor tror du politikerne henter pengene når der er flere elbiler end ICE biler? ( hint der hvor der er flest mennesker at plukke) Hvilke byer har pt. forbudt forsille køretøjer i 2030? og hvor mange af dem har val...

25. jan 2019 13:41Skulle fremme grønne biler: Ny lov giver 50-150 ekstra elbiler i 2019