Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Stanley Dakin

Stanley Dakin

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

EP+Camilla Kampmann arbejder

EP+Camilla Kampmann arbejder for bæredygtighed, både professionelt og politisk http://circularstrategy.eu

12. maj 2019 10:03Hvem skal vi så (ikke) stemme på ?

Blokpolitik?

Blokpolitik? Det lyder umiddelbart ikke konstruktivt. Men at et stort mindretal ønsker at yde et bidrag til den politiske debat. Det lyder som en positiv start på en ny periode i IDA.

25. apr 2019 12:54Efter valget: Optræk til blokpolitik i IDA

Re: Måske man skal gøre det stik

Den sikre vej til totalt anarki! Ved større humanitær katastrofe: Muligvis stort behov for akut lægehjælp. Dernæst basal nødhjælp. Samtidig genoprettelse af ødelagt infrastruktur. Prøv at køre en pengetransport ind i sådan et område, og se hvad der sker...

22. mar 2019 10:17Techvelopment skal få den humanitære branche ud af komfortzonen

Ikke selvkørende biler i byen

Det logiske sted at introducere selvkørende biler først, må være motorveje. Efter en rimelig indkøringsperiode, bør det være lovpligtigt at ingen kører manuelt. Bilen overtager selv styringen på indkørslen og overlader den til føreren på frakørslen. Byer med mikset og kaotisk trafik, bliver det s...

20. mar 2018 20:18DEBAT: Hvor sikre skal selvkørende biler være?

Jeg kan ikke helt forstå...

Ok! vi har et (old)gammelt signalsystem, som trænger til udskiftning. Jeg er med. Vi vælger en løsning som, forenklet sagt, er en mere moderne version af det eksisterende, og som skal kunne kommunikere med toget på et givent sted på en jernbanestrækning. Altså toget skal kunne modtage og reage...

21. nov 2017 11:27ANALYSE: Nu venter 13 år med kludetæppe af højrisikable projekter for dansk jernbane

Re: Tekniske løsninger f.eks. bygge-sektoren

Enig! Men jeg kan se hvordan klimapolitik og demokratisk valgte politikere aldrig kommer på bølgelængde. Deres perioder er simpelt hen ude af sync - med en faktor minimum 10!

27. jun 2017 20:39Trump-effekten

Vi - Os - lige her. Skal finde en løsning. Teknisk.

Klimadebatten har ,indtil nu, ligesom befundet sig i to grøfter, der kun bliver dybere for hvert år. Stillingskrigen er stadig den samme: er der overhovedet et problem eller ikke? Forskellige lobbyister argumenterer ud fra deres snævre dagsorden. Alle lægget bolden op til de flygtige politikkere,...

27. jun 2017 20:16Trump-effekten

Hvorfor kan jeg ikke bare få den bil jeg bestiller?

Det er mit klare indtryk at den bil du får udleveret, først bliver udvalgt i det øjeblik du står ved skranken, uanset hvornår du forud bestiller. De satser på at have en tilstrækkelig pulje af ledige biler, så der altid er en de kan prakke dig på, under påskud af at din foretrukne model ikke er k...

19. jun 2017 23:21Så skal vi leje feriebil

Alle dem på jorden er også helte

Andreas kunne ikke klare sin rumrejse uden 1000 mennesker der arbejder på at hjælpe. Derfor er der brug for elever i de tidlige skoleår der lærer præmisen at eksperimentere. Og dermed får interesse for naturvidenskab.

10. sep 2015 8:15Brug Andreas, inden han forsvinder

Kommentar fra en omvendt tvivler

Jeg deltog i generalforsamlingen med den klare overbevisning at jeg ville stemme mod forslaget. Netop på grund af bestyrelsens meget saglige og ansvarlige modargumenter, som jeg stadig støtter. Alligevel havde jeg, som mange andre, stor sympati for forslaget. Undervejs i debatten noterede jeg mig...

18. apr 2015 9:56Knebent flertal til fossil-kritikere på DIP’s generalforsamling