Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Michael hvidberg

Michael hvidberg

Kommentarer

Re: Hvad betyder det ...

... så for de 6 eller 12 daglige transit-tog der kører mellem Tyskland og Sverige med sættevognstrailere - Skal de alle sammen nu over Trelleborg - Sassnitz? - og giver det ikke et kæmpe milliard-tab i danske indtægter på transit-gods?

8. jan 2019 19:59Havarikommission: Godstog kan køre rundt med ulåste vogne, selv om alle regler er overholdt

Re: Lidt Off Topic

SHHHH - ikke sporvogn - det var 46 år siden. Det er et LETBANETOG - og fremtiden.

27. sep 2017 19:29Letbaneselskab om afslag: »I lyset af konsekvenserne er det ikke proportionalt med manglernes størrelse«

Re: ...dann hast wir andere methoden

HØRT - helt enig der, hvis det vitterlig kræves at man går så langt. Men jeg kan ikke forstå hvor det er så vanskeligt at dele Hoved-øen incl. små-øer op i et zone system startende med Zone 1001 i København, og sluttende med f.eks 1999 på Sjællands Odde.

19. aug 2015 16:11Statsrevisorer revser takstjungle i den offentlige trafik

Hvad har i forventet når ....

Den kinesiske mur STADIG - end dog efter mange års reguleringer af billetsystemerne - eksisterer mellem Hvalsø og Tølløse mellem Takstområde Hovedstaden og Takstområde Vest-Sjælland, og man stadig skal foretage en DSB-rejse hvis man rejser fra Roskilde til Nykøbing Sjælland!?!?!? Altså Hvor er...

19. aug 2015 14:12Statsrevisorer revser takstjungle i den offentlige trafik

Hvor er det sørgeligt

Tænk sig at man på trods af alle advarsler fortsætter med at lave en gang juks som ikke kan bruges i stedet for at lytte til dem som egentligt godt kunne bruge anlægget hvis det var konstrueret rigtigt. Ak ja - hvad kan man så lære af det.

4. feb 2015 10:22Ny 100 millioner kroners godsterminal på Esbjerg Havn står tom

NU MÅ I KRAFT-STEJLME KOMME IND I KAMPEN!

Det kan ikke være rigtigt at "den kinesiske mur" ikke kan fjernes SÅ længe efter man har fået de samme takster i både Hovedstaden og Vestsjælland (og måske også Sydsjælland). Hvorfor faen er det så svært at skille de ting ad?!?!?

31. okt 2014 10:28Slagsmål mellem trafikselskaber forhindrer oprydning i rejsekortets takstjungle

Hvorfor bade lige ved Odden Færgehavn

Jeg kan ikke få ind i bolden at folk bliver overraskede over at der kommer bølger fra Færgerne når man bader klos op af havnen i Odden, og man burde kunne finde meget bedre og sikrer alternativer på Odden-siden, Jeg tænker f. eks på Gudmindrup Strand og næsten hele resten af kysten rundt Odden s...

15. aug 2014 10:18Så ruller debatten om Mols-Liniens ‘mini-tsunamier’ igen

Nu tænker jeg Tysklands-shuttle på Jernbane for Modul-vogntog

En løsning på at de ikke må køre igennem Tyskland kunne være en Terminal for Modul-vogntog samt andre vogntog der vil med fra Taulov og sydpå, kunne det være en ide?

19. jun 2014 13:05Trods dansk millionsatsning må kæmpelastbiler stoppe ved grænsen

Re: Sammenkobling af RT MF og DSB MF

[IC2 kan faktisk sammenkobles med IC3 med en adapter] Det vil jeg da også gerne høre lidt mere om muligheden for, dels så kunne man da udnytte denne mulighed hvis nu man skulle køre direkte Nykøbing Sjælland - København igen på et tidspunkt nu når dobbeltsporet står færdigt 01-09 i år. Dels så ...

21. mar 2014 15:10Bombardier kommer med nyt slagtilbud på øresundstog

Husk nu at tilse svejsningerne!!!

Husk dog bare lige at se til at svejsningerne bliver gjort ordenligt fra start af, så man ikke laver samme bommert som man gjorde med Togbroen over Limfjorden, der var Polakkerne vist ikke sluppet helt så heldigt fra Svejsningerne. Så husk at kigge bedre efter denne gang - ikke?

27. feb 2014 11:24Kuldsejlet kyssende bro får polsk stål