Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Julian Sonne

Julian Sonne

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Vejdirektoratet skal bygge et

Vejdirektoratet skal bygge et naturhistorisk museum? Det lyder som en asfaltminister der er sat til at passe togbaner.

14. feb 2019 10:20Statens Naturhistoriske Museum forsinket og fordyret

HH-forbindelsen ikluderer ogå et godstogsspor!

Er sådan set enkg i betragtningen om at vi dkal have mere gods på skinner. Det ér dog taget højde for godstog i det oprindelige forslag til en fast HH-forbindelse som i øjeblikket undersøges. Forbindelsen består i sin oprindelige version af en persontogstunnel mellem Helsingør og Helsingborg, s...

14. sep 2018 8:00Kronik: Glem ikke godstrafikken over Øresund

Omløb dog toget

Det virker helt hul i hovedet. Veterantogsklibberne omløber da ofte deres damplolomotiver. På Grønnehave i Helsingør tager det Nordsjællands Veterantogsklub sådan cirka 5 min. Hvor svært kan det være?

5. sep 2018 9:25DSB sætter lokomotiver i begge ender af spritnye tog

Hul i hovedet før en HH-forbindelse

Al denne tale om Kattegatforbindelser, der må sidde nogle virkeligt politisk tyngede kræfter i ministeriet. Det mest åbenlyse og logiske efter Femern, er en fast HH-forbindelse!

22. aug 2018 11:56Regeringen vil afsætte 60 mio. kr. til forundersøgelse af Kattegatforbindelse

Signal Ole

= Transportminister Ole Birk Olesen

14. jun 2018 0:05DSB: Kystbanens tog og signaler lider i sommervarmen

»resterende årsager« tegner

»resterende årsager« tegner sig for hele 41,9 procent. En del af det skyldes vel sagtens, at det meste af lands- og regional trafikken til Kbh H fortsætter gennem røret til Østerport og opmarcharealerne her. Der må være et kæmpe kapacitetsproblem her. At de gamle dieselloks får lov til at for...

13. jun 2018 8:08Punktligheden på Kystbanen er i frit fald

Forlæng letbanen til Tirstrup

Forlæng letbanen til Tirstrup, der jo er Aarhus’ lufthavn.

31. maj 2018 8:13Prisen for Billund-bane stiger til over en milliard kr.

Byg HH først!

Det er jo helt hul i hovedet, hvis ikke man bygger den fast forbindelse mellem Helsingør og Helsingborg først. Dét projekt er der meget bedre økonomi i.

22. mar 2018 9:56Blå blok vil bygge Kattegat-broer uden tog: Bilisterne kan betale dem på 32 år