Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, tilbud mm via telefon, SMS og email. I nyhedsbreve og mails fra Teknologiens Mediehus kan findes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Franck Bonvang

Franck Bonvang

Kommentarer

Re: Milliarder spildt på dårlig fremkommelighed årligt

Husk nu lige på at de timer der bruges på at holde i kø når man skal til/fra arbejde ikke kan beregnes økonomisk, da skulle får løn i de timer... ergo er der ingen arbejdstimer som går tabt på den konto... til gengæld går de tabt for chauffører, sælger og håndværkere bare for at nævne nogle, og j...

27. sep 2013 0:43Længe ventet rapport: Kun roadpricing kan forhindre større kaos på indfaldsvejene

Re: Hvorfor skal "jeg" straffes?

Jo vist da, så langt er jeg med, men hvem skal betale denne GPS-anordning? Det skal jeg jo nok, endnu en afgift... Og snydes med den kan det jo også nemt, for man kan jo bare pille den ud og lade den ligge der hjemme en gang imellem, så kan man kører gratis, så vil folk sige at kilometertallet sk...

26. sep 2013 17:55Længe ventet rapport: Kun roadpricing kan forhindre større kaos på indfaldsvejene

Hvorfor skal "jeg" straffes?

Ja, først og fremmest vil jeg skrive at jeg er positivt overrasket over de hug som rapporten får fra jer. Jeg troede ellers at brugerne her på ing ville være glade og klappe af forslaget... Men nu bor jeg i Frederikshavn, snart Skagen. Her er myldretid ikke et ord vi sådan rigtigt kender, jeg kan...

26. sep 2013 15:28Længe ventet rapport: Kun roadpricing kan forhindre større kaos på indfaldsvejene

Til flere...

@Rene Low > Den lastbil du typisk ser leverer en enkelt palle har typisk haft en hel del flere med, og skulle bare leverer en der, og så videre til næste kunde med en eller 2 paller... Jeg håber ihvertfald ikke at du tror at en 18 pallers lastbil kun kører ind i Kbh eller andre byer med en palle,...

9. sep 2013 16:18Lastbiler i København bruger dagligt over 10.000 timer i kø

Re: Fragtcentraler

@ Rene Low MAnge paller med daglivarer vejer typisk mellem 500 og 1.000 kg, en normal kassebil med lift må laste mellem 750 og 2.000 kg. hvis en butik skal have 18 paller om dagen f.eks. så vil det altså kræve mellem 5 og 18 leverancer om dagen... Det er en bil der kun skal betjene den butik, hv...

7. sep 2013 14:46Lastbiler i København bruger dagligt over 10.000 timer i kø

Re: Natarbejde

@Bent Johansen TUSINDE tak for at rette mit efternavn, det var fantastisk skønt at få mit navn igen, jeg følte mig også lidt nøgen... Nu du har rettet på mig, er det så "paul sehstedt" og "john Christiansen" tur nu? Men da jeg har på fornemmelsen det er noget der virkelig kan genere dig, så har ...

7. sep 2013 14:46Lastbiler i København bruger dagligt over 10.000 timer i kø

Re: Natarbejde

Endnu engang et tydeligt eksempel på dem som skriver herinde så gerne vil virke så kloge... Jeg vil starte med at skrive at jeg IKKE er den klogeste i denne verden, men ej heller den dummeste... At Netto ikke kan modtage mælk er noget pladder, for det er der flere af deres butikker som gør, ligel...

6. sep 2013 13:57Lastbiler i København bruger dagligt over 10.000 timer i kø

Roadpricing - NEJ TAK

Jeg finder det ligesom en heldel andre mennesker urimeligt at vi skal betale så meget for en bil, men hvis alternativet er at jeg skal køre dankortet gennem en terminal bare jeg skal på familiebesøg, udover udgifter til brændstof, forsiking, vægt-/grøn ejerafgigt, så vil jeg faktisk hellere betal...

10. jul 2013 14:05Flertal siger nu ja tak til roadpricing i Danmark

Re: Retfærdighed

[quote]Det vil være lige så ulovlig at manipulere med GPS systemet, som det er at gøre det med fartskrivere Ja, men vil det afholde folk fra at gøre det? Og når en enhed går i stykker (med overlæg eller ej), hvornår vil man så opdage det? En sådan GPS enhed vil teknologisk svare nogenlunde ti...

26. feb 2013 23:48Jo, hr. minister: GPS-kørselsafgifter er i den grad holdbare