Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, tilbud mm via telefon, SMS og email. I nyhedsbreve og mails fra Teknologiens Mediehus kan findes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Jørgen Ramskov

Jørgen Ramskov

Kommentarer

Re: Godt spørgsmål om en skod bil

Først. Jeg har stadigvæk til gode at se en Audi fanboi på nettet. Men prøv at gå til electrek.cc, så skal du se Tesla fanbois. For det andet. Så må stavemåden her være fanboi og ikke fanboy. Så vidt jeg forstår, så har stavemåden fanboi negative konnotationer i form af fuldstændig ukritisk o...

24. maj 2019 9:29Hvad er det egentlig, Audi vil med e-tron?

Re: Godt spørgsmål om en skod bil

Tesla laver stadig fantastiske biler. Bare synd at hoverende Tesla Fanboys, ødelægger enhver lyst at købe en. Det forstår jeg slet ikke. Hvis jeg havde lyst og råd til at købe en E-tro, ville jeg gøre det, uanset hvor meget Audi fanboys så skabte sig på de sociale medier.

23. maj 2019 16:43Hvad er det egentlig, Audi vil med e-tron?

Re: Støjniveau.

Det er kun hjulstøj, der er bl.a. ikke nogen lydisolering bag på de forreste inderskærme der er af ren hård plast, og giver et "fint" resonasrum imellem de rene (e-coatede) metalflader over disse. Der skulle være en del db at skære af niveauet, forholdsvist nemt fremover. Der er en enorm for...

2. maj 2019 9:58Tesla 3 med kæmpe brugsværdi

https://www.bilimp.dk/Nyhed

https://www.bilimp.dk/Nyhed?id=7019 Der er solgt 583 Teslaer i Danmark i 2019 indtil videre. Salgstal for april: Tesla Model 3: 168 Tesla Model S: 2

2. maj 2019 9:53Tesla 3 med kæmpe brugsværdi

Re: Accelerationen flyttes fra

Det er ikke fordi Tesla har valgt denne skærm, men jeg har altid ment at instrumenter kun i midten af panelet (samme til højre/venstre kørsel) er for uengagerede bilister. Desuden savner jeg ingenlunde en skærm i alle andre biler. Jeg skal da ikke til at famle mig frem efter diverse menuer mens...

1. maj 2019 9:37Tesla 3 med kæmpe brugsværdi

Re: Støjniveau.

Ingen tvivl om at Model 3 godt kunne være bedre støjisoleret. Ingen biler er perfekte. Tesla Bjørn har lavet en række tests støj i diverse elbiler. Audi E-tron gør det fremragende og Model 3 kan slet ikke konkurrere på det punkt. Jeg har kørt i en Ford C-max indtil vi fik en Model 3 for en måneds...

1. maj 2019 9:27Tesla 3 med kæmpe brugsværdi

Re: Brugsværdi.. for målgruppen

@Thomas Pedersen: Ubegribeligt, at du i skrivende stund har samlet 8 nedadvendte tommelfingre. Enten er det fordi, folk ikke har læst det til ende - og så bør man ikke bedømme. Eller også er der mindst 8 som mener, at du ikke er berettiget til at køre med hund og trailer. Mit bud: Det er of...

30. apr 2019 13:35Tesla 3 med kæmpe brugsværdi

Re: Brugsværdi.. for målgruppen

Så der for en Tesla model 3 er sikkert en fin bil for dem der får deres behov og lyster dækket af den ( og vil indgå i deres økosystem) men for andre er den håbløs og så længe elbils fantaikere ( og Tesla tilbedere) ikke vil erkende dette så gør de elbilerne nogen tjeneste. Påstanden du argum...

30. apr 2019 10:13Tesla 3 med kæmpe brugsværdi

Re: Regen

Hvis du så kommer kørende med fartpiloten aktiv op imod et kryds hvor der er rødt, så vil du i alle andre biler bare begynde at bremse med bremsepedalen. På Model 3 skal du i stedet deaktivere fartpiloten og derefter "fange den" med speederen. Forudsat at du ønsker at coaste til et kontrolleret s...

30. apr 2019 10:04Tesla 3 med kæmpe brugsværdi

Accelerationen flyttes fra

Accelerationen flyttes fra sport til chill, styringen flyttes fra standardindstillingen til comfort, og bremseregenereringen sættes til lav. Jeg tror du vil finde ud af det fungerer fint med normal regen hvis du bare giver det lidt tid. Man skal lige vænne sig til at styre det med speederpeda...

30. apr 2019 10:01Tesla 3 med kæmpe brugsværdi