Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Anders Ager

Anders Ager

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Det kan lade sig gøre...

På Nørrebro er eksempelvis en gammel Madam Blå-fabrik omdannet til lejligheder. Og senest er det blevet bekendtgjort at DSB's gamle hovedkontor i Sølvgade skal omdannes til studieboliger/kollegie. Men der er naturligvis størst potentiale for ældre erhvervsbygninger inde i byerne, der ikke ...

15. sep 2014 22:44Tænketank: Kæmpe boligpotentiale i byernes tomme erhvervsbygninger

Re: Politikere pop med andre folks penge

Sådan lidt hurtig hovedregning, siger mig at hver cykel skal lejes ud i 240 timer af 25 kroner pr år de næste otte år for at gå i break-even. Altså under en time om dagen. Det er vel ikke usandsynligt? Udover selvfølgelig den ubekendte, om det overhovedet er sandsynligt at den slags holder i ott...

21. aug 2014 18:49Politikere: Vi vælger ny bycykel med bind for øjnene

Re: Overdrevet sikkerhed?

Forklar mig lige hvordan lokoføreren aktivt skulle kunne "holde sig til højre spor"?

13. mar 2014 12:24Historisk nedbrud: »Vi kunne ikke finde S-togene«

Re: Utroligt som ethvert forum

Desværre er der jf en tidligere artikel på ing.dk ikke noget der indikerer at du skal forvente et Rejsekort der kan som du beskriver: http://ing.dk/artikel/pendlere-bliver-tvun... Du skal stadig hoppe af toget når du er på vej ud af de zoner som dit periodeRejsekort dækker, for så at tjekke ind ...

2. jul 2013 18:23Replik: Mobilbilletter dyrere i drift end rejsekortet

Re: Sporvogne

Kære Bent - nu tror jeg efterhånden hele brugerflokken på ing.dk er bekendt med din holdning til sporvogne/letbaner. Det er helt legalt at du ikke er imponeret af konceptet - men er det virkeligt nødvendigt at komme med det samme indlæg gang på gang?

28. jun 2013 16:05Langsom letbane i Odense skaber tusindvis af job

Re: Teksten i Ingeniøren halter lidt efter den nye hjemmeside

Det værste er faktisk at artiklen er uaktuel. Det var helt tilbage til den 6. marts at de to store "nye" slusekamre blev taget ud af drift. Det ene af disse slusekamre blev sat tilbage i drift for cirka en uge siden, og det andet af disse slusekamre bliver testet netop i denne weekend med henblik...

22. mar 2013 17:39Nedslidte sluser sender kæmpeskibe på omvej nord om Jylland

Lillebælt

Jeg kan godt blive lidt bekymret over at Lillebæltsbroen ikke er nævnt med ét ord. En ny dobbeltsporet forbindelse over Fyn øger helt naturligt mængden af tog, men de skal alle sammen stadig igennem den over nu 78 år gamle flaskehals mellem Middelfart og Fredericia.

1. mar 2013 20:48Gaveregn til tog-Danmark: Nye skinner på Vestfyn og jernbanebro over Vejle Fjord

Re: Hvordan kan det løbe sådan af sporet...

Blandt andet sådan hér: http://politiken.dk/erhverv/ECE1130095/reg...

18. dec 2012 18:41Nej til favør-rente koster DSB 588 millioner

Re: At sejle?

Før det overhovedet kan svare sig at sejle skidtet rundt, skal der lastes en hel del vinger pr tur. Denne ene vinge er som det fremgår af artiklen blevet fragtet på vej. Der har til gengæld været lavet forsøg med møllevinger på banen, her et foto fra Esbjerg Banegård: http://www.jernbanen.dk/for...

2. aug 2012 17:51Enorme vinger til 6 MW mølle kørt til Østerild på 87 meter blokvogn

180 kmt er helt fint...

Dette lyder mere som en våd drøm fra en trafikforsker, end det er noget der overhovedet har hold i virkeligheden. Jeg kører jævnligt Kbh-Esbjerg og må sige at det i første omgang vil være en kæmpe forbedring hvis hele turen kan tages i støjsvage moderne eltog. At Esbjerg pinedød skal på timemode...

28. mar 2012 23:50Haste-elektrificering smadrer Esbjergs højhastigheds-drømme