Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Kasper Jensen

Kasper Jensen

Kommentarer

hmmm

så må vi håbe at hun er bedre til at give IDA en bedre image. IDA er ret dårlig til at hjælpe ingeniøre i arbejde. IAK er endnu værre til at hjælpe folk i arbejde. Uduelige IDA kan man ikke bruge til noget, så derfor melder jeg mig ud IDA meget snart

22. maj 2010 19:09Første kvinde i spidsen for IDA

Dårlig kvalitet og dårlig service!

Busserne er generelt alt for dyre og alt for langtsommelige. Derudover er bus chaufføre altid uhøflige og grove. Jeg har engang været udsat for chikane fra en chauffør med 150S. Har også en veninde som har været udsat for det samme med 150s. Busserne er kun henvist til unge under 18, ufaglærte, ...

29. apr 2010 12:47Busser i dødsspiral: Hvert år forsvinder mere end 5 mio. ture

Lige en opgave for mærsk container fragt

Russerne kan sende deres missiler overalt i verden med mærsk med små raket rækkevidde ;)

27. apr 2010 19:46Dræbende russisk missil kan skjules i almindelig container

lige een ting til

Når man får konvereret gylle til gas, så vil der være mineralholdig vand tilbage og små rester af fedt og protein. Det mineralholdige vand ( lugtfri ) kunne bruges til at vande marker med. Anyway, vi laver vores egen gas og dermed ikke afhængige af de dyre gas priser. HVis man kunne få biler ti...

25. apr 2010 16:59Gazprom City - tundraens gas-Klondike

Brug biogas i stedet

Vi i Danmark har masser af grøn ressurser, hvorfor ikke at udnytte det? Vi har masser af bio affald i Danmark som med lethed kan konverteres til gas, så hvorfor ikke at konverterer alt bio affald til gas? Herunder er en liste af bio affald som vi kan udnytte. Haveaffald, bio affald/kompost hus...

25. apr 2010 16:48Gazprom City - tundraens gas-Klondike

Tror ikke på at denne løsning vil have..

effekt. Desværre tror jeg på at problemerne bliver værre og måske med endnu længere ventetider for hvis der indføres færre afgange. Hvis et tog eller flere tog skulle have tekniske problemer, så betyder det bare at man automatisk skal vente endnu 20 min på det næste tog. Desuden bliver togene o...

22. apr 2010 19:38Ministers løsning på kystbanen: Ansatte skal skubbe passagerer ind i togene

Valgflæsk så det basker!

Jeg er sikker på at den enkelte ingeniør, ledige ingeniør eller studerende ikke kommer til at mærke nogen forskel efter valget. Derfor er det spildtid. Desuden er jeg næsten overbevist om at jeg vil melde mig ud af IDA, fordi at de simpelt er for inkompetente til at få arbejdsløse ingeniør ind p...

20. apr 2010 17:58Ingeniører blæser på IDA-valg

Stinker af DF reklame!

Er ingeniøren nu blevet til en reklame for DF? Hvor patetisk

20. apr 2010 10:14Ingeniørberegninger får DF til at følge op på Thulesag

Re: Re: langvarigt

Så lad os melde os ud af EU Lad nu være med at give EU skylden for de forsinkelser som DSB medfører. Det har intet med EU at gøre. Problemet er at DSBFirst har blandt andet en meget dårlig ledelse. Det er ledelsen der skal fyres og ikke EU der skal straffes for DSB's evige forsinkelser. ...

16. apr 2010 19:16Juraekspert: Ministerens nødpakke til Kystbanetog er ulovlig

Re: Direktorat for bæredygtig trafik?

Selvfølgelig skal der bygges motorveje hvis behovet er der. Hold nu op med at tvinge folk over i tog, som ingen bruger, fordi man aldrig kan komem hele vejen med et tog, men skal skifte til tog, bus, taxi eller gå. Hvorfor er Interrail død? Fordi der er ingen unge der gider køre på ferie i euro...

15. apr 2010 13:21Styrket Banedanmark æder opgaver fra Trafikstyrelsen