Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Lars Thomsen

Lars Thomsen

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Assist giver frihed...

Er svært at forholde sig til tidens indslag om speed pedelecs og den umodne tilgang til assist begrebet. Grundlaget for al færdsel i trafikken er 'ikke at være til gene eller fare for andre' og at 'afpasse hastigheden efter forholdene'! Argumenterne mod speed pedelecs ville ov...

23. maj 2018 13:06Ingeniøren tester speed pedelec: Både muligheder og problemerne virker meget ægte

Et super koncept med uanede muligheder.

Et super koncept med uanede muligheder, der bryder med den begrænsning et normalt kæde/bælte drev giver designmæssigt og vil det være den perfekte evolution af el-cyklen/pedelec’en, hvor generatoren vil åbne helt nye anvendelsesmuligheder/målgrupper, som f.eks. en energikilde til div. el-artikler...

4. okt 2010 2:02Farvel til kæden med elektrisk cykeldesign

Arbejdsgiver finansieret ’Cycle to Work’

Arbejdsgiver finansieret ’Cycle to Work’ ordning a’la den engelske http://www.dft.gov.uk/pgr/sustainable/cycl... En lov der lader arbejdsgiveren låne cykler og cykeludstyr til deres medarbejdere, som et skattefrit medarbejder gode! Men er i realiteten en form for statsstøtte, hvor man kan få en c...

18. jun 2009 3:10Ingeniøren inviterer: Kom med din cykelplan

Positiv forskelsbehandling af cyklister i lyskryds!

Lad cyklisterne komme først i køen ved lyskryds: dvs. træk cykelstien længere frem end de holdende biler, (det er nu nok mere stoplinien for bilerne, der bliver trukket tilbage) (som man allerede har gjort mange steder) og giv grønt til cyklisterne før bilisterne evt. med separat lys stander/sign...

18. jun 2009 2:56Ingeniøren inviterer: Kom med din cykelplan