Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Magnus Jørgensen

Magnus Jørgensen

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Det havde nok været

Det havde nok været væsentligt billigere for Boeing at designe et nyt fly skrog der passede med moderne motorer. Man skal ikke hoppe over der hvor gærdet er lavest.

27. jun 2019 14:29Ny hovedpine for Boeing: Piloter opdager "katastrofal fejl" i 737 Max

Re: Bare fordi der er et

Og på samme vis er det helt forkert at TDC og Stofa på en og samme tid ejer kommunikations-infrastrukturen og leverer "indholdet". Jeps. Der er ikke rigtigt noget frit marked for forbrugeren når det kommer til forbindelsen, men indholdet bør være frit. Vi havde i min Andelsforening ComXNe...

14. jan 2019 11:49Udenfor pædagogisk Radius

Bare fordi der er et

Bare fordi der er et naturligt monopol på en forbindelse betyder det jo ikke at leverencen af mediet til forbindelsen også skal være et monopol. Som en analogi kan man tage Bane Danmark og DSB. Bane Danmark tager sig af jernbane nettet imens DSB leverer en tog service. Tog servicen behøver jo ikk...

14. jan 2019 3:15Udenfor pædagogisk Radius

Specifikantion

Var stiladset bygget efter spec eller ej? Hvis ja, hvilket det lyder som om, så er vel tale om manglende kvalitetskontrol. Sådan noget er vel underlagt en ISO specifikation om kvalitetskontrol. Når Skanska er ISO certificeret bør der vel være tale om et brud på denne.

8. dec 2017 17:04Skanska: Brokollaps skyldes underdimensioneret stillads

Debat

Jeg er glad for at Ingeniøren holder debatten åben. Det ville være virkeligt mærkeligt hvis fortiden og nutiden om PM pludseligt forsvandt på Ing.dk. Jeg vil gerne udnytte chancen til at skrive at jeg er meget chokeret over sagen. Jeg har selv fulgt PM siden begyndelsen og har endda støttet ham ...

23. aug 2017 13:11Københavns Politi: »Dna-match mellem torso og Kim Wall«

hvordan

Hvordan kan det dog gå så galt.

18. dec 2016 23:06Her er IC4-skandalen med DSB's egne ord

Det vigtigeste at tage med fra denne erfaring

Fedt at i fik opsendt. Jeg var underholdt også til trods for alle de AV ting der missede. Øvelse gør mester. Og det er længe siden at i har forsøgt en launch. For mig virker det som om at det er vigtigt at disse procedurer bliver øvet lidt mere. Når det kommer som en overraskelse at tankningen to...

13. aug 2016 10:25Data fra Nexø I

Tidligt

Skulle de nu ikke lige løse alle F-35 flyenes problemer først?

7. feb 2016 15:22Før Danmarks valg af nyt kampfly: Næste generation spøger allerede i kulissen

Re: alt i de rette mængder og til rette tid

Tænk sig om vi udelukkende baserede os på teknokrati og kold videnskab i alt hvad vi gjorde i livet... hvor var da følelser, barmhjertighed og andre moralske dyder? Impulsivitet? (Irrationel)Kærlighed? Kunst? Jeg er ateist, men derfor har jeg da stadig følelser, barmhjertighed og andre m...

13. jul 2015 14:03Kendt forsker og troende mormon: »Tag ikke biblen bogstaveligt«

Nikkel plating

Meget spændende udvikling indtil videre. Jeg følger med spænding hvad det udvikler sig til. Jeg har dog et spørgsmål. Er det ikke meningen at BPM-5 skal være for stadie til BPM-100? Har i så også tænkt jer at fornikle BPM-100? Ideen synes jeg er meget god, men vil det ikke kræve faciliteter til f...

16. maj 2015 16:28Første test med BPM5