Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Jørgen Richter

Jørgen Richter

Kommentarer

Re: Lette batterier uden lithium?

Nemlig ! "Disse kan potentielt have meget højere energitæthed." Javel - vi skal nok have nogle værdier på banen her - bare i hele "skolængder"

17. jan 2018 9:42Bilgiganter investerer i teknologi-gurus ‘Jesus-batteri’

overkompensation ....?

Hvordan får tyskerne det, når 1/4 går til administration og kun 1/8 gives tilbage til bilisterne ? Hvem kan regne ?

21. aug 2017 13:24Udenlandske personbiler vil kunne give 300 mio. kroner i statskassen

Radio

Vi må nok se i øjnene, at det er muligt at se/lytte med, da dronerne jo transmitterer vha 5.8 GHz RADIO :-D

9. aug 2017 15:19Det amerikanske forsvar frygter populære kinesiske droner

Re: Banedanmarks IT system??

Ikke korrekt: Det har Eltel. se her: http://www.bane.dk/visArtikel.asp?artikelI...

9. feb 2017 20:45It-opdatering hos Banedanmark skyld i tomme skærme og tavse højttalere

"Det er gået for stærkt ..."

Ja, men det er da noget (glædeligt) nyt, at de så vælger at udskyde indførelsen af de nye regler. Før at vi alt for ofte set, at regler indføres, uden at det er muligt at efterkomme dem. Thumbs up herfra !

27. okt 2016 13:41Krav til droneflyvning udsat

Re: Amager er udelukket

Ja, men det har være loven i mange år (2004).

16. dec 2015 15:41Regeringen vil kræve dronekørekort til private

Re: Forurening fra efterladte droner

Under 250g får du ikke de nødvendige sensorer for at lave Return to home. Men hvis den kun vejer 250g , hvor stort så problemer (volumetrisk) ?

16. dec 2015 15:40Regeringen vil kræve dronekørekort til private

Re: And

Helt og aldeles uenig. Hvor mange uheld skabes der mon i lufttrafikken, hvor det ikke er enten piloten eller et defekt fly, der er skyld i problemer ? Lad os ikke lave restriktive regler for noget, som ikke er et reelt problem.

18. aug 2015 13:33Nye krav til droner: Men er en and farligere end en drone?