Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, tilbud mm via telefon, SMS og email. I nyhedsbreve og mails fra Teknologiens Mediehus kan findes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Jesper Jepsen

Jesper Jepsen

Kommentarer

Re: @Jesper Jepsen

Jeg har ikke et problem, el bils prædikanterne og politikerne har da de påstår at en elbil kan det hele hvilket de jo ikke kan. Min frygt er at disse to grupper i deres blinde verdenssyn tvinger deres løsning ned over alle andre som så skal kæmpe med problemet. Hvis politikerne og el bils prædika...

22. feb 2019 8:57Nej, vi kan ikke få alt med en elbil

Re: @Jesper Jepsen

Hvorfor skulle de? Simpekt.. fordi de har et problem der skal løses. Eller er de blevet så dovne at de i praksis ikke er brugbare og dermed spild af resourcer at uddanne dem? :) Jeg er ikke så meget bange for producenterne, de skla nok komme efter det, men mere bange for fanatikere og p...

22. feb 2019 5:27Nej, vi kan ikke få alt med en elbil

Re: Elektrificer offentlig transport

Kun 15% til biomasse? forklar mig så hvorfor læhegn og skov fældes alene med det formål at køre det i flis til kraftvarme? Fra de skov folk jeg kender så er der mere fokus på flis end gavntømmer når det kommer til nåle træ og det er trods alt hovedparten af træet og selv større løv træ flises i...

21. feb 2019 17:09Forslag i København: Plant træer i byen frem for at betale CO2-aflad i andre lande

Re: @Jesper Jepsen

Hvis forssil folket skal ud af boblen så er det egent nemt, få lavet elbiler der kan opfylde deres behov. Det kan ikke passe ayt ingenøre og forskere i dag er blevet sløve at de ikke kan udvikle noget sådan. Tænk hvis den samme holdning havde været tilstede da USA ville til månen, eller udvikle e...

21. feb 2019 16:39Nej, vi kan ikke få alt med en elbil

Ikke alle er ens..

En elbil er fin for dem der har et behov som den kan opfylde men som med andre typer af religion, og ja en del elbils folk prædiker elbiler som verdens frelse, er fantatikere uden hold i virkeligheden. At leje en bil når jeg har brug for at køre med trailer vil betyde 360km pr. uge ekstra transpo...

21. feb 2019 14:31Nej, vi kan ikke få alt med en elbil

Førens ansvar..

Det er føren af køretøjet der har ansvar for at det er sikkerhedsmæssigt i orden og hvis en betjent ikke kan høre/mærke at en bremsekaliper er ved at skilles af så gør vedkommende best i at aflevere kørekortet og bede om at komme på gående patrulje omgående.

19. feb 2019 10:52»Bremsesvigt har naturligvis skabt utryghed blandt betjentene«

Sædvanligt politisk sjusk

Problemet bunder jo i at man nok skrev muligheden for at melde sig ud ind i traktaten men man var for doven(hovmodig) til at gøre det ordenligt og fra starten definere hvordan man så melder sig ud og hvordan alt det praktiske skal se ud. Politikerne var så magtsyge at de ikke kunne fantasere sig...

19. feb 2019 10:50BREXIT-39dage

Re: Tesla Model 3

@Hilbert Larsen Nu håber jeg aldrig at jeg "fortjener" en bil som en Tesla da den er ca lige så ubrugelig som en punkteret ethjulet cykel for mig . Dernæst vil jeg da gerne vide hvilken el-folkevogn jeg i dag kan købe som kan det samme som min nu 16år gamle Toyota Avensis, dvs. 500km pr. optankn...

18. feb 2019 7:53Så er Tesla 3 i Danmark

Re: Det er interessant fordi det

Nu er det vel netop Teslas religiøse forhold til netop automation der er en af årsagerne til de ikke kan levere synderligt hurtigt eller de varianter som de har reklameret med, så at andre skal måle sig op mod Tesla håber jeg ikke da elbiler så stadig om 10 år vil være få i antal og endnu færre ...

17. feb 2019 15:16Så er Tesla 3 i Danmark

Gør en mølle en hel park?

At en mølle levere strøm er vel ikke at definere som om hele parken levere strøm... Et træ gør jo heller ikke nogen skov....

16. feb 2019 15:55Luft under vingerne: Nu producerer verdens største havvindmøllepark strøm