Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Christian Hansen

Christian Hansen

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Re: When the going gets tough ?

Sygdom er hver mands herre, men helt ærligt... Poul-Henning Ja jeg troede også at gode ledere blev ved roret i medgang OG modgang. Mon ikke det er transportministeren som igen skal vise at han er handlekraftig og har derfor 'overbevist' den gode Granborg at han burde tage lidt tid...

26. apr 2011 14:20DSB's formand trækker sig

Forslag til panel leverandører?

Hejsa Jeg tillader mig lige at grave denne gamle tråd frem i håb om nogen lytter med. Er det muligt at få oplyst nogle leverandør sider? =) Cheers

7. nov 2010 21:10Guide: Skift selv skærm på din bærbare

opfordring til journalisten

I dette tilfælde ville det være rart hvis Ing.dk greb knoglen til kilden/energiministeriet og fik at vide nøjagtigt hvad der menes med biomasse. Om det er træer, halm eller noget helt andet. Samtidig kunne det også være interessant at høre ministeriet om hvordan dette tiltag skal gøres os mere ua...

22. okt 2010 12:16Lykke Friis: Kraftværker i større byer skal bruge biomasse i stedet for kul

Tak Michael Boesen

Jeg vil blot sige tak til Michael Boesen for at bruge lidt tid på at kommentere artiklen og kommentarerne. Det løftede niveauet af både artiklen og den efterfølgende debat =) Jeg håber I får god vind i solsejlene!

15. okt 2010 14:33Selvreparerende computer fra DTU skal bruges i rummet

Re: Sælg nu

Med et privat DSB, kan det også være vi kan få nogle billigere billetter, så vi ikke skal føle os snydt hver gang vi skal ud og køre med tog! Fordelen ved et statsejet selskab er at det kan tillade sig at gå i 0. Et privat ejet selskab skal som oftest genere en eller anden form for profit. E...

24. sep 2010 10:55VK vil privatisere DSB og købe elektriske tog

Alternativ til bruger betaling

Alternativt skal man større omfang lade virksomheder sponsorer dele af universiteterne. Nok ikke uddannelserne direkte, men f.eks. lade dem donere bygninger eller udstyr men samtidigt også få noget reklame for det. Samtidigt kunne det jo være interessant at universiteterne og virksomhederne snak...

22. sep 2010 12:33Rektorer vil indføre brugerbetaling på universiteterne

Re: Hvem har fordel af at færre uddanner sig

Det har jeg som arbejdstager. Jo færre, der uddanner sig til softwareingeniører, jo færre skal jeg konkurrere med om de meget begrænsede antal jobs. Dermed kan jeg sælge min arbejdskraft dyrere. Omvendt er arbejdsgivere selvfølgelig interesseret i et overudbud af arbejdskraft, så de kan presse p...

22. sep 2010 12:28Rektorer vil indføre brugerbetaling på universiteterne

Følg pengene!

Grunden til at det er borgmestrene fra KBH og Malmø som foreslår dette er fordi at penge skal komme fra den eksisterende brugerbetaling af Øresundbroen. Broen bliver hurtigere tilbagebetalt end forventet hvilket giver adgang til denne pulje penge på ca. 9 milliarder SEK (eller 7 milliader DKK) .....

2. sep 2010 13:15Borgmestre vil bygge Metro under Øresund for syv mia.

Re: Sænketunnel

Øresundtunnelen er en sænketunnel. Mig bekendt har øresundbro og tunnel ikke forringet dyrelivet i denne del af øresund, snarere tværtimod. Så kan vi ikke få en sænketunnel - og bagefter kan man udnytte "tunnelelementfabrikkentil at lave nye tunneler ved Helsingør/Helsingør under Limfjorden og ...

27. aug 2010 14:59Boret tunnel under Femern Bælt skrinlagt

Hvaler og lign.

Blot af ren nysgerrighed, har man lavet nogen undersøgelser af hvordan sådan en undervandsturbine interagerer med livet under havets overflade? Med en diameter på 18 meter kan selv de fleste hvaler få en ordentlig lammer.

17. aug 2010 16:14Britere fremviser verdens største tidevandsturbine