Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Christoffer Hansson

Christoffer Hansson

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Geneve

Jeg var i forbindelse med arbejdet forbi Geneve og deres Auto show, og havde derfor tænkt mig at tage forbi Bella for at se forskellen på vores "provins-show" og en af de 5 store messer. Jeg kom aldrig derud, og udfra de billeder jeg har set derfra, så ser det ikke ud som om jeg gik glip af noge...

25. mar 2010 17:57Hjælp mig - var der noget interessant på Biler I Bella?

Re: Re: bombetrusler?

Og så er der problemet med at banestrækningen er bygget til langt færre (og andre) tog end der kører i dagens trafik. Hvis man kører med færre tog vil de være mere præcise men til gengæld til den samlede tid som de rejsende bruger på transporten bliver større i kraft af længere ventetider, og så ...

19. mar 2010 20:27Togdriften omkring Øresund får lammetæv i ny ekspertrapport

tysk

Man kan da næsten kun håbe at Siemens vinder den runde. Men mon ikke Ansaldo kommer med et latterligt lavt bud, som senere viser sig at blive langt dyrere end budgeteret.

15. mar 2010 23:02Intern strid sender en af Cityringens bydere ud

Magt og penge

Når nu denne "kæmpelobby" betegnes værende så stærk, så er det jo ensbetydende med at der er mange penge bag deres snak. Så den danske stat kan vel lave "en tysker" (Altså i stil med den tyske beslutning om at de gerne ville have en bro over Femeren, men ikke gad betale til den). Staten kan så g...

11. mar 2010 22:08Massivt pres fra magtfuld kæmpelobby for bro over Kattegat

Re: Tests er mange ting

Det er mere væsentligt hvor hurtigt et givent backup program kan overføre f.eks. 100GB blandede store og små filer i de forskellige opsætninger. I virkelighedens verden plejer det at gå meget langsommere. Jeg bruger selv Netværks diske til backup, de skulle kunne overføre med 1GB hastighed, vir...

8. mar 2010 19:03Lynhurtig USB tredobler hastigheden til din eksterne harddisk

Re: Re: Re: Ja - så er virkeligheden ved

[quote]Anders Christensen Hvor er det at The Marines skal have speciel behov eller brug for dette JSF fly ? Jeg er almindelig nysgerrig, kunne man ikke bedre anvende en kamphelikopter? Eller en Harrier? US Marines bruger allerede kamphelikoptere og Harrier fly. Deres version af JSF'er...

4. mar 2010 20:09JSF-forsinkelse kan rokke ved dansk beslutning om kampfly

altså...

...flueknepperi er jo yndlingsbeskæftigelsen her på ing.dk. Bevares, var tagene lavet til at kunne bære det som de ifølge loven skal kunne, så burde de jo ikke falde ned. Men derfor er sneen da stadig grunden til at de gør det. Havde der ikke været noget sne, så var de ikke faldet ned. Men hvis...

23. feb 2010 22:21Tagkollaps i Nordjylland: Lad falde hvad ikke kan stå - og byg bedre huse

Re: Vibrationer?

Jo jo, men skal der så være en grav under hvert sporskifte hvor sne og is rystes ned i? hvor meget sne skal der kunne være i sådan én? Jeg har hørt der er stigende ledighed for tiden. En arbejdsløs + en gasbrænder pr sporskifte, problem solved. Spøg til side. måske en lille roterende børste/ski...

23. feb 2010 22:11Strømførende tape kan sikre sporskifter mod is

uheld

Man må godt nok sige den tunnel har været forfulgt af uheld. Det mest alvorlige var vel da det viste sig at et fransk (som jeg husker det) indkøbt tætningsmiddel var vildt giftigt, og trængte ned i grundvandet. Det fik vist sat byggeriet på pause ganske længe. Men når tunnellen er færdig, så er ...

11. feb 2010 21:12Indtrængende vand stopper igen svensk skandaletunnel

X2000

Synes da det er en skam at X2000 bliver skiftet ud. Det er et dejligt tog at køre i. Fantastiske stole, man bliver slet ikke søsyg, også føles det bare som om man ankommer med stil. Alle TGV tog, undtaget seneste version er vel også lokomotiv-form, så det er da bare med at spænde nogle flere hes...

5. feb 2010 19:16Svenske jernbaner i ny højhastigheds-satsning