Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Benny Amorsen

Benny Amorsen

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Re: Blink -ændret lovgivning

Hvis luftfartsmyndighederne vil ændre lovgivningen, så møllerne kun har natteblink når fly nærmer sig, tror jeg at naboklagerne vil reduceres væsentligt. Jeg er lidt overrasket over tommelfingrene til den kommentar. Lysforureningen er i min optik det eneste negative ved offshore vind. Det ...

11. okt 2019 18:231,8 GW: Et enkelt selskab vil fordoble dansk havmølle-kapacitet

Re: Vi kan ikke. Vi vil ikke. Vi tør ikke

var indledningen på den forrige leder. Det dækker fint indholdet af denne leder, der er polstret med pæne ord og hensigter. Og man kan mere ærligt tilføje: vi har heller ikke den nødvendige kapacitet. På et eller andet tidspunkt må Ingeniøren erkende at det ikke både kan være et seriøst ti...

11. okt 2019 17:44Leder: Derfor holder vi debatten åben for klimaskeptikerne

Anmeldelser og Google

Det er ubehageligt at man skal meddele Google hvilke indlæg man anmelder. Det kommer ikke dem ved. Fjern Google-valideringen for brugere som er logget ind, tak!

11. okt 2019 17:37Leder: Derfor holder vi debatten åben for klimaskeptikerne

At lytte til vandrørene...

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=lytte%2... Men helt seriøst, er der tænkt privatliv her? GDPR? Mikrofoner på vandrørene er jo til at blive helt paranoid af.

26. sep 2019 0:14Vandmåler lytter sig til lækager

Re: @Frithiof Andreas Jensen

En umiddelbar konsekvens er at industrien ikke kan udvide produktionen og den flytter väk. Industrien vil ikke betale de (i svensk sammenhæng) høje elpriser i Skåne, så de flytter til steder med billigere priser. Det lyder rationelt for mig. Er der en speciel fordel ved at placere energitu...

25. sep 2019 18:42Det nytter ikke at flytte bilopladningen til natten

Re: En person pr. bil må være verdens dårligste ide

Problemet med meget små biler er at de ikke kan bygges sikkerhedsmæssigt forsvarligt... Når alle biler er selvkørende vil antallet af ulykker forhåbentlig komme meget langt ned. Dermed kan vi godt tillade os at droppe noget af sikkerheden.

24. sep 2019 20:39Rapport slår alarm: Selvkørende biler kan drukne vores byer i trængsel

Re: Endelig en kovending fra Radikale og SF

Det er blandt andet indtægterne fra olien i Nordsøen som gør vi har råd til den grønne omstilling. Sagt på en anden måde: vi er nødt til at ødelægge klimaet for at vi kan redde det.

24. sep 2019 12:30Støttepartier presser regeringen: Stop oliejagten i Nordsøen

Re: En lille anekdote. I 30'erne

Kan det ikke strikkes ind i det forum ing.dk bruger, at debattråde gives et eller flere #-tags, hvor man kan afmelde de profiler man ikke gider. Problemet er at nye som kommer ind på artiklerne, f.eks. via en websøgning, vil få et helt forkert billede af hvad som brugerne på ing.dk mener. ...

23. sep 2019 21:04Klimaskeptikere bliver smidt ud: Australsk medie lukker profiler

Gør det noget?

Når der er negative renter og udsigt til recession er det logiske svar at grave nogle huller. Så vidt jeg ved er tunnellen stadig samfundsøkonomisk en gevinst, selvom den sikkert aldrig kan betale sig selskabsøkonomisk. Byg tunnellen men glem at bygge betalingsanlægget. Pil betalingsanlægget ned...

23. sep 2019 20:51KRONIK: Femern-forbindelsen godkendt på usikkert trafikgrundlag

Re: Så blev det officielt..

De nyeste motortyper er på ingen måde forædlet Det er helt forkert. Der er en hel række teknologier som er næsten klar til især benzinmotorer som ikke er nået ud til forbrugerne. Det ser nu ud til at de aldrig når det. Der er: elektrisk eller pneumatisk drevne ventiler (ingen knastaksel)...

23. sep 2019 20:45Daimler stopper med at udvikle forbrændingsmotorer