Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

peter rønne-hansen

peter rønne-hansen

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Re: 1,2m

Tak Benny Nu giver de 1,2 meter jo mening, uden at jeg har den store indsigt i søfart! Dog har det ikke meget med kuldioxid og hævede vandstande at gøre.

10. nov 2010 10:39Her er de to bud på Femernforbindelsen

Re: Jeg forstår det stadig ikke?

De biler der skal igennem Femern skal jo ned af køgebugt-motorvejen, og den motorvej har jo ikke kapacitet til at være et bindeled til sådan en fobindeles, togene er de eneste der ikke vil lave prop, og den tilbagebetaling kommer nok til at tage lang tid

5. nov 2010 8:23Her er de to bud på Femernforbindelsen

1,2m

Citat: "Udgangspunktet er Storebæltsforbindelsen, hvor den frie højde er 65 m. Hertil er lagt 1,2 meter for at tage højde for en forventet stigning i havniveauet som følge af klimaforandringer." Hvis havniveauet stiger 1,2meter, så er der alligevel ikke flere havnebyer tilbage i danmark, hvad sk...

3. nov 2010 11:36Her er de to bud på Femernforbindelsen

Lige til

Ligesom Sørens tegning, vil en løkke for >enden< af vimplen hurtigt efterfulgt af endnu en løkke for enden danne en knude, hvis at spidsen af flaget på løkke 2 vil passere igennem løkke 1 fra rigtige side. Det vil virke logisk og ikke så "kaosteori"-agtigt (dog stadig tilfældigt). Da en vimpel k...

19. jul 2010 22:08Spørg Læserne: Hvordan slår min vimpel knude på sig selv?