Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Ole Andersen

Ole Andersen

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Useriøs artikel...

Endnu engang skal man se en useriøs og ikke-gennemarbejdet artikel på ing.dk vedr. gårsdagens hændelse i Ålborg. Man har fundet en pensioneret pilot der slynger nogle udtalelser ud uden at have sat sig ind i sagen eller tænkt sig om. Og det samme gælder journalisten, som i øvrigt skriver han er t...

10. sep 2007 23:14»Hvorfor flyver SAS med så meget brændstof?«

Man vil ikke lande på vand...

Jeg ser heller ingen fordele i at lande på vand - tværtimod. Det er ikke en procedure man overhovedet ville overveje at bruge i den situation. At lande på vand vil typisk give en meget hårdere G belastning på både fly og passagerer. Landingsbanen bliver heller ikke forberedt med skum - det gjorde...

10. sep 2007 22:40Sådan nødlander man med et usikkert hjul