Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Erik Zinck

Erik Zinck

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Forkert adresse

Det er forkert adresse at lægge transportsektoren for had. De kører fordi der er et uhyrligt overforbrug af ufornødenheder i samfundet. Hvis man fra i morgen undlod at købe ting, der ikke er brug for, ville nødvendig transport med et slag blive halveret. Men det kan man naturligvis ikke. De unge...

5. jun 2019 16:16Den danske transport er sort som kul, og det er kun blevet værre

Vi har for et år siden fået

Vi har for et år siden fået renset og malet vores eternittag. Vi har ikke ofret 40.000 på det for at det skal kasseres efter få år, men for at det fortsat skal fungere resten af vores levetid. Det blev udført at et professionelt godkendt firma, og derfor hedder det sig, at al spulevandet opsamles...

17. maj 2019 13:53Holland vil fjerne kræftfremkaldende asbesttage: Danmark tøver stadig

Vejanlæg

Det er også enormt, hvad der bruges til vejanlæg. f.eks. til motorvejen gennem Silkeborg. Ingen tænker åbenbart på endnu, at det får ende.

14. maj 2019 20:13Umættelig efterspørgsel på sand er et problem

Som verden ser ud i dag

så vil det trods alle mere eller mindre ambitiøse ønsker ikke lykkes at holde udslippet og temperaturen nede. I bedste fald nogle års udsættelse. Så jeg ville foreslå at nogen arbejder med løsninger på, hvordan menneskeheden skal kunne leve med denne forandring.

16. mar 2019 21:01Jeres Forbrug - Vores Problem

Lys forude

Der er lys forude. Om 10 år er letbanen lukket og slukket og udråbt til arhundredets fejlinvestering.

9. feb 2019 16:4221 ulykker på halvandet år: Bilister overser letbanetog i Aarhus

Ventetid

Hvorfor skal samfundet vente i måneder - år på at få en sansynlig forklaring fra haverikommisionen på hendelsen, så man kan agere fornuftigt derpå. At kræve hastigheden på alle godstog nedsat til 80 er jo skudt forbi. Ingen er jo nu i tvivl om, at traileren ikke har været forsvarligt fæstnet til...

5. jan 2019 20:27Havariundersøger: »Vi undersøger alle dele ... også kongetappen«

Hvor langt har traileren slæbt ved siden af

Som konstateret oven for, er der ikke tvivl om, at traileren var delvis løs og hang ud til siden inden IC4 passerede. De observerede gnister peger også derpå. Sammenstødet har så revet traileren helt af og slæbt den hen langs godstoget, og revet siderne op på begge tog. Men hvornår og hvorfor er ...

4. jan 2019 13:44Lokofører: Trykbølge fik muligvis trailer til at rive sig fri

Overbefolkningen

Da de tre største udfordringer her på jorden er overbefolkning, Overbefolkning og OVERBEFOLKNING, og det er der som bekendt ingen der tør sige højt endsige gøre noget ved (måske bortset fra Kina), så er lille Danmarks udledning af CO2 eller spørgsmålet om vi spiser en bøf i ny og næ temmelig lige...

30. dec 2018 20:38Vil du tage din del af ansvaret?

Natur og miljø i første række

Man kan roligt spare de 60 MKr til en forundersøgelse af en Kattegatforbindelse. Den vil nemlig ikke kunne bygges hvor den generer naturen. Den kan ikke gå over Søby Rev og Svanegrund, hvor der er så lavvandet at den kunne anlægges som dæmning 2/3 af vejen til Samsø. For dér er der en måge, der r...

24. dec 2018 21:52Spareøvelser på kommende Kattegatbro bringer unikt naturområde i fare

Ja, man ved jo, at hvis det

Ja, man ved jo, at hvis det var en lukket kasse, man skulle lave med max indhold pr. overflade, så skulle det være en ligesidet kubus. Den skal så bare skæres over. Så har man to af de ønskede kasser. De indeholder så hver 32 liter.

11. nov 2018 16:36Tænkeboks: Byg en kasse optimalt