Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Peter Kyllesbeck

Peter Kyllesbeck

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Re: Tilfældigt sammenfald med el-løbehjul

Man burde gøre dem gratis. Ligesom vejene og fortov. Offentlige goder skal være gratis. Siden hvornår er offentlige goder blevet gratis?

23. okt 2019 10:14Hovedparten af Københavns bycykler ødelægges af hærværk

Re: Hvem skal promovere elbiler?

Det lyder dumt. Hvorfor er det ikke staten, der går ind og dikterer den slags. Hvorfor skal det være op til Aalborg om de gerne vil have flere elbiler? Det er vel noget vi SKAL have ALLE steder?! Kommunerne skal kontrollere og opkræve afgifter men aflevere 70% til staten. Det koster, og de...

23. okt 2019 10:02Transportminister vil gøre parkering billigere for grønne biler

Re: Hvorfor er brug af cykelhjelme ikke et lovkrav for børn?

hvor mange penge ville man kunne spare, hvis man gjorde det lovpligtigt med hjelm i biler - men der sætter vi jo nok grænsen :-) .. men i biler har vi jo seletvang. ;-)

22. okt 2019 15:37Overlæger: Gør cykelhjelme til el-løbehjul lovpligtige

Re: umuligt....

Hensynet til en forretningsmodel kan vel næppe begrunde at vi skal undgå et stigende antal hovedskader ? Eller måske omvendt. "Hensynet til en forretningsmodel kan vel næppe begrunde at vi skal tillade et stigende antal hovedskader ?

21. okt 2019 16:25Overlæger: Gør cykelhjelme til el-løbehjul lovpligtige

Re: Lane lights

Det ville være fantastisk at kunne se om man skal sætte farten op eller ned for at ramme det grønne lys. Man kan vel også bare følge med i, hvordan trafikken forløber omkring en og trafiklyset foran en. ;-) Det er sådan en økonomisk bilist gør. ;-)

21. okt 2019 10:25Varmefølsomt kamera giver cyklister grønt lys

Re: Ja, naturligvis skal farten ned.

130 km/t var ikke tilladt i 50’erne: Blev vist indført af VK(O) regeringen (under betydelige sværd-/Bråvallaslag for mindre en en snes år siden!(?) :) Generelle hastighedsgrænser blev afskaffet i 1953. Midlertidigt genindført 1961-65. Endelig blev de 14. marts 1974 indført bl.a. pga....

14. okt 2019 12:10Ugens debat: Skal bilisterne sætte farten ned for at støje mindre?

Re: Informationstavler ...

stige ind i et tog på Østerport hvor der står "via Østerport". På vej mod Østerport står der "Via Østerport" og dernæst "Næste Station - Østerport". Jeg mener, det sidste er først "Næste Station", der glider over i stationens navn, her "Østerport". Informationskiltet skifter så til næste ...

11. okt 2019 12:38Fotos: Få et smugkig på Metrocityringen

Re: Informationstavler ...

En lille skønhedsfejl ved det nye megaprojekt er, at når et tog mod Østerport når frem tid Østerport, skiltes der fortsat med Østerport inde i toget. Det er ikke en skønhedsfejl, men naturligt at skilte med stationen man er på. (Det samme ses i busser) Men lidt er der faktisk tænkt på k...

10. okt 2019 12:12Fotos: Få et smugkig på Metrocityringen

Re: Informationstavler ...

der står Frederiksberg på tavlen på billedet Der står "Via Frederiksberg". Dette "Via" bruges også på informationstavlen i den kørende Metro mellem stationerne.

10. okt 2019 11:57Fotos: Få et smugkig på Metrocityringen

Re: Jydekrog

De har vist nogle andre EU-regler der. Hvis det er EU-regler, burde de ikke være anderledes. Så det er de nok ikke. ;-)

9. okt 2019 17:41Elbil kan sagtens trække en campingvogn