Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Christoffer Bohn Ebert

Christoffer Bohn Ebert

Kommentarer

Re: Flot! Stort tillykke til de

Hej Johan. Der er netop blevet færdiggjort et projekt omkring tilføjelsen af Regenerative Braking men dette er ikke blevet sat på bilen endnu. Shell kigger på nuværende tidspunkt kun på hvor mange Joule vi trækker fra batteriet, og ikke om vi giver noget tilbage. Vi har dog tænkt os at fortsætte ...

11. jul 2019 13:25Med 429 km/l er DTU-studerende europamestre i øko-bykørsel

Re: Med fare for mange fingre ned

Der er en del forskellige grunde til at vi arbejder med en forbrændignsmotor. En af de helt store grunde er at vi på nuværende tidspunkt lever i et samfund hvor langs den største del af de biler vi ser på vejene kører på traditionelle forbrændingsmotorer. Som der også er blevet nævnt i andre komm...

11. jul 2019 13:08Med 429 km/l er DTU-studerende europamestre i øko-bykørsel