Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Mike Allmist

Mike Allmist

Kommentarer

Tabloidaviserne læser så også

Tabloidaviserne læser så også ing.dk: EB: "Gæster kan blive kogt ihjel" BT: "Skiløbere risikerer at koge ihjel" Ak ja!

27. maj 2019 14:55Amager Bakke mangler tilladelse til skiløb

Selvfølgelig ønskede han at

Selvfølgelig ønskede han at påvirke sagen - hvad skulle formålet ellers være. Jeg er selv gammel fagforeningsmand, men orkede ikke længere at skulle redde r.... for sådanne idioter. Nu overvejer advokaten endda at kræve kompensation for usaglig fyring?

22. maj 2019 12:06Tillidsmand fyret for at dække over kollega efter storebæltsulykke

Vi lænstolspiloter kan

Vi lænstolspiloter kan diskutere indtil juleaften, hvad piloterne burde have gjort. Faktum er, at piloter er mennesker og mennesker handler forskelligt – især under stress og tidspres. Netop for at belyse forskellige menneskelige reaktioner på deres produkter har Boeing (og Airbus) mange adfærds...

8. apr 2019 13:40Skulle trække med 70 kg: Havarirapport afslører piloters kamp mod ulykkesfly

Re: "Men der er indikationer på

Og derfor er det en smule useriøst at blive ved at gentage at "Ethiopian Airlines-piloterne fulgte Boeings officielle anvisninger til punkt og prikke". Jo, de forsøgte netop at følge anvisningerne, så langt det var fysisk muligt for dem. Hvis resultatet af disse anvisninger er, at den en...

8. apr 2019 8:58Skulle trække med 70 kg: Havarirapport afslører piloters kamp mod ulykkesfly

Re: jack stall

Jeg skulle have skrevet: DO-178C Level C istedet for DO-178C Level A Nåe, så giver det meget mere mening ;-) Spøg til side! Det er altid rart når rigtige nørder blander sig her - så vi andre kan lære lidt.

4. apr 2019 22:05Piloter i ulykkesfly fulgte Boeings officielle instrukser

Re: Tjae, forleden hørte jeg en

Det er skræmmende når vi i det politiske system er nået dertil, at den vigtigst forudsætning for at kunne blive opstillet som kandidat er, at man er et kendt ansigt f.eks. via sport. Nu er jeg så opdraget i fagbevægelsen, hvor vi qua vores demokratiske tradition - og pr. definition - altid...

4. apr 2019 21:50Dansk forsker om Trump-påstand: »Nej, vindmøller giver ikke kræft«

Som jeg læser rapporten,

Som jeg læser rapporten, viste den fejlramte AOA sensor en stigning på 74,5 grader! Hvordan kan man designe et system, som godtager en sådan indlysende fejllæsning på en enkelt sensor uden at tjekke på den anden (velfungerende) sensor.??? Det er helt sort.

4. apr 2019 19:30Piloter i ulykkesfly fulgte Boeings officielle instrukser

Foreløbig rapport

-kan hentes her: http://www.ecaa.gov.et/documents/20435/0/P...

4. apr 2019 19:17Piloter i ulykkesfly fulgte Boeings officielle instrukser

Tjae, forleden hørte jeg en

Tjae, forleden hørte jeg en vis kuglestøder kommentere, at skolebørn over hele Europa blev væk fra skole for at demonstrere imod klimaforandringerne (som de jo er tvunget til at overtage fra os gamle). Manden mente i ramme alvor, at de stakkels børn var blevet vildledt og skræmt og at vi i virke...

4. apr 2019 16:45Dansk forsker om Trump-påstand: »Nej, vindmøller giver ikke kræft«

Re: Stadig 80 millioner for meget. Mere død end Mariager Fjord.

Så er der kun krukkerne tilbage. Nej nej, det argument holder ikke! Hvad med alle tagrenderne - for ikke at tale om de mange stakkels skolebørn, som hver dag må springe for livet???

4. apr 2019 16:31Infrastrukturplan: Store dele af omdiskuteret omfartsvej ved Mariager droppes