Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Lars Larsen

Lars Larsen

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Selv med 100% elbilandel vil

Selv med 100% elbilandel vil øget biltrafik/trængsel ikke være acceptabelt alene pga. partikelforureningen fra dæk. 28% af den globale udledning af primær mikroplastik i verdenshavene stammer fra bildæk ifølge http://portals.iucn.org/library/sites/libr... Se også paneldiskussion på Fully Charg...

24. sep 2019 22:51Rapport slår alarm: Selvkørende biler kan drukne vores byer i trængsel

re: ...lidt malurt i bægeret

Har set Tesla-Bjørns prøvekørsler af Hyundai/Kias 64 kWh modeller med deres meget effektive motorer. Min datters 2015 Renault Zoe med Continentals Q210 motor og 22 kWh batteri har i de forløbne 12 mdr. kørt ca 10.000 km. Ved temperaturer over 15 C på bakkede engelske veje fulde af slaghuller og m...

9. okt 2018 18:08Regeringen vil fjerne registreringsafgift på grønne biler de næste to år

Elmotorcykler

Indeholder regeringens forslag også afgiftsfritagelse for elmotorcykler?

9. okt 2018 15:02Regeringen vil fjerne registreringsafgift på grønne biler de næste to år

Lukket og slukket for forbrændingsmotoren om otte år?

Ifølge professor (værsgo at falde på halen ;-) i økonomi ved Stanford universitet, Tony Seba, bliver det ikke miljøhensyn, men prisen, der bestemmer, hvornår elbilen ta'r over. Den disruption kommer tidligere end forventet, og fodslæberne i automobilsektoren bliver de store tabere. Lyt til...

3. maj 2018 13:38ANALYSE: Bosch vil redde dieselmotoren med teknologisk fix - men skal den overhovedet reddes?

Re: Sjovt at læse kommentarsporet/falde på halen for en titel

Kevin Anderson is Professor of Energy and Climate Change in the School of Mechanical, Aerospace and Civil Engineering at the University of Manchester. He is Deputy Director of the Tyndall Centre for Climate Change Research ........ He engages widely across all tiers of government; from reporting ...

3. maj 2018 1:07ANALYSE: Bosch vil redde dieselmotoren med teknologisk fix - men skal den overhovedet reddes?