Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, tilbud mm via telefon, SMS og email. I nyhedsbreve og mails fra Teknologiens Mediehus kan findes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Christian Eriksen

Christian Eriksen

Kommentarer

Ikke det rigtige emne

Som det er blevet belyst ovenfor, så er analysen mangelfuld i og med at den dels ikke medregner byudvikling, dels at de negative effekter overdrives da der er medregnet for mange udgifter der ikke er relaterede til letbanen. Men, det er nok alligevel korrekt at sige at letbanen ikke har et specie...

24. apr 2018 1:30Cepos: Letbanen er en dårlig investering, uanset hvad

Uheldigvis...

... bliver elnettet i lande som Tyskland jo mindre grønne pga deres beslutning vedrørende atomkraft, så tallene for 100pc grøn energi er ret irrelevante...

10. apr 2018 1:20500.000 kilometer før en elbil er grønnere end en dieselbil ... eller hvad?

Byg HH forbindelse og beskat svensk transport

At man fokuserer så meget på Kattegat forbindelse fremfor HH forbindelse giver kun mening hvis man tæller stemmer, ikke hvis man har blot en smule økonomisk sans. Problemet med at gøre Storebælt gratis er at man så subsiderer en masse svensk gods transport på vej til Tyskland. Hvis man kunne fin...

24. mar 2018 1:10ANALYSE: Med en Kattegatbro bliver der ikke noget med at køre gratis over Storebælt

HH forbindelse

At man vælger en Kattegat forbindelse før en HH forbindelse viser vel hvor meget mere stemmer betyder end økonomi og sund fornuft når det kommer til transportpolitik.

22. mar 2018 13:15Nyt Kattegat-regnestykke bygger på misvisende tal