Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Morten Jensen

Morten Jensen

Kommentarer

Intetesant udredning, som

Intetesant udredning, som sikkert passer. Gad vide hvad de tyske fabrikker gør når de andre store spillere begynder at sprøjte nye modeller på markedet. Personligt glæder jeg mig til at se den nye Pegoute 208 som, kommer til efteråret

27. feb 2019 19:19Start-ups presser på for at sætte el til Tysklands biler

Dette bliver tribunen udsat for

Hvis man vil have en idé om hvad tribunen er udsat for så se denne video da Brøndby mødte Frankfurt. Det er ca 30 sekunder inde det bliver relevant i forhold til artiklen https://youtu.be/JTxig_bQhNQ

1. feb 2019 13:11Sydsiden er hoppet i stykker: Brøndby Stadion skal have udskiftet tribune

Ansæt dog nogle polske håndværker

De bruger alligevel ikkebeskyttelse udstyr, arbejder hele dagen uden at holde div. øl pauser, kommer til tiden, og koster kun det halve af forkælet danske "håndværker".

19. dec 2018 16:451,3 millioner asbesttage i Danmark: Sådan kan du sikre dig, hvis der er asbest i dit tag

Re børnene

Så er vi tilbage ved min pointe. Det er muligt at bygge rent byggeteknisk, men kan du sælge/ leje boligerne bagefter, og stadig få et fornuftigt afkast? Næppe i min verden.

15. okt 2018 10:52For evigt slut med at åbne vinduet: Flertal vil tillade hermetisk lukket boligbyggeri i støj og stank

Mon ikke det løses sig selv.

Har svært ved at forestille mig at det vil være muligt at lave en sund business case, hvor du på en gang skal øge bygge omkostninger ved at installerer mekanisk ventilation og ekstra isoleringen, samtidig med at salgspriser bliver mindre, da der hverken er altan eller mulighed for at åbne vinduer...

15. okt 2018 9:53For evigt slut med at åbne vinduet: Flertal vil tillade hermetisk lukket boligbyggeri i støj og stank

Re: Penge

Kan Esben (eller Lars) ikke bare spørge kvotekongerne om de vil bidrage en smule, det har de jo gjort så mange gange før. Men lidt mere seriøst. Desværre har sagen ikke den store bevågenhed, sikkert fordi forureningen endnu ikke truer nogle stor landbrug, og så det faktum at en oprydning vil ta...

1. feb 2018 20:03Miljøminister vil vente: Måske penge til Grindsted-forurening næste år

Re: Lets face it..

Men kan de opkvalificeres/ om skoles for en rimelig sum penge er det på den lange bane måske bedre end at lukke ned og stole på en ekstern leverandør.

1. feb 2018 18:27Eltogsaftale svækker DSB: »En betydelig risiko for togdriften,« mener kritikere

Hvad er prisen

Glæder mig til at se forretnings modellen producent vs. DSB værksted. Hvor meget billigere (eller dyrere) bliver det at ligge alle æggene i kurven hos en producent vs. hvad det koster at omskole værksteds folkene hos DSB så de får de rette kompetencer. Men håber de dygtige DJØF´er med deres regn...

1. feb 2018 18:24Eltogsaftale svækker DSB: »En betydelig risiko for togdriften,« mener kritikere

Der er stadig et problem

Interessant læsning med alle de kommentar der er, hvad enten man er for eller imod A-kraft. Jeg skal ikke vurderer om 100.000 år er lidt eller meget når det gælder den slags affald. Men faktum er at retten har talt, så hvis afgørelsen ikke kan ankes, så har Svensk Kärnbränslehanterings et problem...

25. jan 2018 12:00Domstol: Nej til slutdepot for svensk højradioaktivt atombrændsel

Re: Løse påstande om manglende tisdsgevinst ?

Samlet rejsetid med letbane 56 min. Samlet rejsetid med linje 300S 53 min fra Ishøj til Lyngby. Så nej en letbane giver ikke hurtigere rejsetid i forhold til en løsning hvor man vælger BRT. Jens har dog ret i at linje 300S i myldretiden nu ofte er mellem 10 og 15 min forsinket. Men valgte man e...

20. jan 2018 12:44Blå partier: Staten skal ikke have penge i Københavns Letbane