Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Steffen Bruhn

Steffen Bruhn

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Steffen Bruhn

Se så at få fyret den ledelse, og ansæt nogle der ved hvad det drejer sig om, og husk ingen aftrædelsesordninger, for de har ikke gjort deres job ordentligt.

6. apr 2017 8:23Venstre: Et »alvorligt svigt« fra Banedanmark

Steffen Bruhn

En cirkulær bane vil også nedesætte hastigheden på flyet, dvs. på længere sigt spare bremser.

4. apr 2017 8:38Holland overvejer cirkulære landingsbaner

Min Audi A6 med 2,4 l motor

Min Audi A6 med 2,4 l motor kan finde ud af hvornår der mangler en ½ liter olie i motoren. Hvordan den måler ved jeg ikke, men den har virket på alle de eksemplarer jeg har haft. Så skal den dybe tallerken opfindes igen ? Mvh Steffen Bruhn

3. apr 2017 13:02‘Amatørfejl’ pumpede smøreolie ind i IC4-motorer, der brændte varme

Der er for mange eksperter,

Der er for mange eksperter, der ved for lidt om det de udtaler sig om. f. eks. kan et moderne fly lande i sidevind med lethed ? Eksperterne siger ja, men piloterne siger nej. Hvor søren er vi så henne? Jeg ville foreslå at EU gik sammen om at bygge en en cirkulær bane, som forslået af Hollænderne...

3. apr 2017 12:22Holland overvejer cirkulære landingsbaner