Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Lars Kalk

Lars Kalk

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Re: Konkurence - bil vs tog og et tog til

Der er noget bedre kapacitet imellem 2 lufthavne til forskellige selskaber, end der er mellem 2 stationer, hvor tog mange steder skal krydse på udvalgte stationer!

19. dec 2016 19:57Ny jernbanepakke skal redde Europas stagnerende togtrafik

Re: Konkurence - bil vs tog og et tog til

Sonnich Jensen, det er kun på strækningen Göteborg-Stockholm kineserne køre tog på i Sverige. Det ville også kunne lade sig gøre for DSB at køre uden støtte mellem København og Aarhus. Kina kunne i øvrigt aldrig drømme om at lade Sverige køre tog i Kina! En af ulemperne for passagerne er f.eks hv...

19. dec 2016 16:53Ny jernbanepakke skal redde Europas stagnerende togtrafik

For det første, så er der

For det første, så er der hverken selvkørende lastbiler, biler eller ret mange andre ting om 10 år, som en skriver. Hvis det nogensinde kommer i større omfang, så vil der går mange årtier. Det er lidt, som at se gamle fremtidsfilm. Der går meget længere tid end man tror, før vi har flyvende biler...

18. dec 2016 22:52Ny jernbanepakke skal redde Europas stagnerende togtrafik