Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Lasse Hansen

Lasse Hansen

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

På tide

Det var dæleme også på time at sådan et system kom til Kbh. De har lignende busser på de mest belastet strækninger i Oslo, og det funger betydeligt bedre end nuværende busser på 5a.

21. apr 2017 12:01Københavns buslinje 5A bliver udskiftet med lang, hurtigere gasbus

Re: EL

Men det er jo delvis svaret. Forventningen er at der bliver ladet mest om natten hvor strømmen er billig. Og heldigvis leverer naturen energi hele døgnet. (lige læst en god artikel om solceller på Svalbard, og åbenbart er økonomien i orden deroppe (en del faktorer der medvirker i det dog)). Men ...

16. sep 2016 14:01FAKTATJEK: Hjort har ret. Forbud mod benzin- og dieselosere vil være umuligt

Og Norge har overhoved ikke

Og Norge har overhoved ikke vandkraft nok til at tage over Undrer mig lidt over den her sætning. Pt. er udbygningen / fornyelsen af vandkraften heroppe sat i bero pga de lave elpriser. Ikke fordi de på nogen måde har nået en øvre grænse (nogen onde tunger vil faktisk sige der er et voldsomt f...

16. sep 2016 10:23FAKTATJEK: Hjort har ret. Forbud mod benzin- og dieselosere vil være umuligt