Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Kenneth Birch

Kenneth Birch

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Der er sikkert gode

Der er sikkert gode argumenter imod, men nu prøver jeg... Som jeg forstår det, er det Vejle-Jelling, der er flaskehalsen, der gør, at der ikke bliver plads til både Vejle-Herning og Vejle-Billund i ønsket frekvens. Hvad nu hvis man byggede videre mod øst fra Jelling til Horsens, så Bllund i sted...

10. maj 2019 13:21Uanset valgresultat: Omstridt billundbane bliver til virkelighed

Interessant retorik - blot

Interessant retorik - blot fordi det er betalingsveje, så hedder det pludselig "kaprer". Havde det været "gratis" veje, ville man da have talt om "aflaster" i stedet for.

20. mar 2019 7:10Ny prognose: Femerntunnel kaprer op til 1.644 biler om dagen fra Storebælt

For korte etaper

Ville det ikke, alt andet lige, give færre anlægsgener, hvis man ikke byggede så korte etaper ad gangen? På Helsingørmotorvejen skal man jo forstyrre igen, når Folketinget en dag finder pengene til de næste få km frem til Hørsholm. Det samme med Vestfyn, hvor der også er planer (og behov) for str...

11. aug 2016 11:19Rigsrevisionen: Vejarbejde rammer trafikanter for hårdt