close

Vores nyhedsbreve

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser og accepterer, at Mediehuset Ingeniøren og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, tilbud mm via telefon, SMS og email. I nyhedsbreve og mails fra Mediehuset Ingeniøren kan findes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Marie Ulricke Kristensen

Kommentarer

Re: Fed artikel, bliv ved.

Hvor er vi glade for at høre, at du synes om både præsentation og præstation! Vi er bestemt glade for at den gode arbejdsmoral, der er på holdet - det bunder nok mest af alt i den store fælles interesse for projektet, og det at hele holdet klinger så godt sammen! Det giver bestemt også en god dy...

30. jun 2016 17:29 Teknisk inspektion kaster lys over problemerne

Re: Ang. Miller princippet

Hej Bent og Jens, Fedt med jeres indspark omkring Miller Timing. Her er lidt mere omkring vores erfaringer på området. Kort sagt så handler Miller Timing om at lave en længere ekspansion end kompression i motoren. Det kan, som I selv er inde på, gøres på 2 måder: enten ved at lukke sent (efter ...

9. jun 2016 14:51 Kan nye knaster knække kilometerkurven?

Re: Elektrisk actuerede knaster

Hej John, Super godt indspark. Jo vi har af flere omgange overvejet elektrisk actuerede ventiler af netop samme grund. Det er dog lige nu sådan i Shell økomarathons regler, at vi ikke må bruge elektrisk energi på andet end starter motoren, som ikke må kunne køre når koblingen er slået til. Så d...

9. jun 2016 14:50 Kan nye knaster knække kilometerkurven?

Re: Et spørgsmål melder sig

Hej Morten, Tak for dit spørgsmål. Du rammer helt rigtigt. Vi forventer at få et sted mellem 2 og 5 hk ud af motoren når den er blevet bygget, men det faktiske område må vi jo vente på til slut Juli. Tak for din interesse.

9. jun 2016 14:49 Kan nye knaster knække kilometerkurven?