Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Carsten Overgaard

Carsten Overgaard

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Jeg er fuldstændig ligeglad

Jeg er fuldstændig ligeglad med at der står DSB eller noget andet på toget. Jeg ville bare ønske at man tog en politisk beslutning og sørgede for at man kunne få gode priser ved at bruge noget så simpelt som det rejsekort de snart har udviklet på i 10-20 år istedet for at skulle planlægge en rejs...

7. feb 2019 20:15120.000 orange billetter skal få passagererne tilbage til DSB

SJ vil kun køre de

SJ vil kun køre de strækninger, som giver overskud. Så vil det statsejede DSB få de strækninger som ikke er så givtige og vil få brug for mere driftstilskud, hvilket vil skabe fornyet ammunition i den evige kritik af at de hele tiden skal have tilskud og man måske skulle bygge nogle motorveje i s...

2. feb 2019 9:42Statens Järnvägar vil køre tog i Danmark

Langt de fleste pendlere i

Langt de fleste pendlere i bil kommer fra vest for København. Ideelt burde et sådan parkeringshus være placeret langs motorvejen vest for byen, så man ikke skulle passere en af landets mest trafikerede motorvejsstrækninger for at komme til det. Men så har vi Københavns betalingsring - de afsindi...

29. jan 2019 20:13Forsker om regeringens lufthavns-parkering: »Potentialet er begrænset«

Re: Københavnske biler skal blive inde i København.............

Thorning-regeringen startede ud med et projekt: Betalingsringen. Den havde kun een skavank: Den skulle kun gælde for de der boede INDEN for ringen, så de blev derinde, hvorimod vi udenfor naturligvis burde have et retskrav på fri og uhindret transport til regeringsinstitutionerne. Københav...

26. jan 2019 7:53Høringssvar: Københavnerne vil ikke have regeringens mange motorveje

Re: problemet med park and ride

Faktisk er der 9 zoner fra Køge Nord station til Zone 1. Det er 1470 kroner pr. 30 dage.

25. jan 2019 13:57Høringssvar: Københavnerne vil ikke have regeringens mange motorveje

Re: Motorvej til Kalundborg = billigere kattgatbro til biler ?

Hver eneste bil som kommer til at køre over Kattegat bliver en pest for motorvejssystemet fra 10 kilometer vest for Roskilde til København. På trods af nylig udvidelse omkring Roskilde, er der stadig køer. Der skal findes en løsning. Om 10 år er der ingen der vil have råd til at bo i København m...

25. jan 2019 6:39Ny transportplan: Regeringen vil udvide københavner-motorveje

Re: De kan godt spare sig!

Enig. Jeg er nødt til at tage afsted før klokken 7 og efter klokken 18 for at undgå at jeg skal tage penge med på arbejdet.

22. jan 2019 20:03Københavns politikere vil have mere letbane og metro

Der er ingen grund til at

Der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken ved at være system integrator mellem to fremmede systemer. En overstørrelse skærm mage til dem som står på alle landets banegårde og en tavle mage til dem der i forvejen informerer om køretid på hovedstadens motorvejsstrækninger sat op ved sid...

17. jan 2019 22:56Informationsdisplay på Køge Nords nye vartegn spares væk

Jeg kan godt forstå at man

Jeg kan godt forstå at man planlægger at flytte Lynetten, hvis prisen for at opføre nyt er stort set den samme som at renovere et anlæg i drift med de forstyrrelser det giver, men intrastrukturen til det område er belastet i forvejen og der er kun busforbindelser ud til området hvilket i forvejen...

16. jan 2019 7:25Cowi: Der er jord nok i København til de nye Holme

Er det et mål at køre ud og sidde fast i trafikken

Jeg havde en våd og kold morgen på cyklen. Jeg måtte endvidere taget toget på grund af en punktering men heldigvis først efter jeg var kommet ind i Zone 2, så jeg slap med 15 kroner (Det kan koste op til 47,50 kroner). Idag passerede jeg biler allerede ude kort tid efter Måløv. En kollega som ko...

24. sep 2018 15:35Minister om DSB’s passagertab: »Det er ikke et mål i sig selv, at danskerne kører med tog«