Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, tilbud mm via telefon, SMS og email. I nyhedsbreve og mails fra Teknologiens Mediehus kan findes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Martin Olesen

Martin Olesen

Kommentarer

Seat Ibiza 1.2

Jeg fik opdateret min bil. Den blev efter ret kort tid solgt. Men min umiddelbare oplevelse var at, der var tale om et regulært tab af motorkraft. Det kom især til udtryk i forbindelse med accelerationer fra 'stop' men og fra kørsel, i forbindelse med overhalinger.

16. nov 2017 13:22VW'er bliver ikke ringere efter opdatering, men FDM er stadig skeptisk

Re: Anti-Artelleri

Kontrabatteriskydning ved hjælp af en pejleradar....

6. jul 2017 15:19Skandinavisk teknologi kan beskytte verden mod Nordkoreas missiler

Re: APV

https://arbejdstilsynet.dk/da/temaer/tema-...

4. jul 2017 22:16Ingen regler beskytter togpersonale mod ultrafine partikler

APV

Burde det ikke være et emne man har taget op inden for de sidste tre år, i forbindelse med udarbejdelsen af APV? Punkterne herfra (også indeklima) bør vel overføres til en handlingsplan... Så selv om der ikke findes en grænseværdi, skal der vel anvendes personlige værnemidler, for at nedbringe r...

4. jul 2017 22:11Ingen regler beskytter togpersonale mod ultrafine partikler

@erik lilholt

Nej slet ikke, men I har fornøjelsen af IC4 (dem der er tilbage, og kan køre).

4. jul 2017 21:58Ingen regler beskytter togpersonale mod ultrafine partikler

Re: Hvorfor CO2??

Jeg tænker at SFx har et optimistisk GWP100 på 1550 x CO2, N2O har et GWP100 på CO2 x 298 - det giver hurtigt en udledning som står for rundt regnet 93 % af vores samlede udledning. CH4 får på denne beregning en vægt på 11% og CO2 ender med at fylde (hold nu fast) hele 1%....

12. nov 2014 12:30Leder: Klimaeksperter på farlig virkelighedsflugt

Hvorfor CO2??

Ville det ikke være langt mere relevant at se på vores udledning af andre, og lang farligere, drivhusgasser. Jeg tænker det kunne være interessant at se på effekten af flourede svovlgasser, lattergas og metan. Hvad er deres sammenlignelige værdi i forhold til CO2? Jeg er faldet over udtryk som GW...

12. nov 2014 12:12Leder: Klimaeksperter på farlig virkelighedsflugt

Terrænmobiliteten for et

Terrænmobiliteten for et hjulkøretøj kan ikke sidestilles med den for et bæltekøretøj! Argumentet for at indkøbe CV9035 var netop at bæltekøretøjer var bedre uanset terræn end hjulkøretøjer.

23. okt 2014 11:21Video: Pansret mandskabsvogn på testbanen