Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Carsten Westergaard

Carsten Westergaard

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Vindretnings vurdering ????

Vil kun påvirke 0.4% af trafikken ? De står i rapporten at 2% er ind og udgående på tværbanen, så på en eller anden måde har man fået det ned til 0.4% i fremtiden ved at tage højde for alt muligt mærkeligt. Der står også at man har kikket på vej data fa DMI. Et hurtigt check og sund fornuft, (vi...

17. jan 2017 14:55Piloter gruer for lukning af tværbane i København

Ottolock ser ud som et rimeligt kompromis _

https://www.kickstarter.com/projects/ottol...

6. nov 2016 0:45Ingeniøren til læserne: STOP cykeltyven

Drop forsikringsdækning, flyt presset til dem der kan løse det

Hvis forsikringen ikke dækkede, eller der kun var en særskilt forsikring til cykler (som tilsyneladende ville blive rasende dyr, cirka 1/4 cykel per år plus overhead), så blev ansvaret for cyklen lagt 100% på ejeren, og ejeren tvunget til at finde løsninger. Det ville generelt motivere til at få...

4. okt 2016 15:54Ingeniøren til læserne: STOP cykeltyven

Forkert problemstilling

Støttesystemet fejler ikke fordi der er krav om forretningsplaner. "Systemet" (og alle andre interne metoder til projekt retfærdiggørelse), men fordi forretningsplanerne er urealistiske, samt at der er en uskreven forventning om at de er urealistiske. Der er ingen der vil investere i din ide, hvi...

18. aug 2014 15:20Energidirektør efter Topsøe-lukning: Vores støttesystem er forfejlet