Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Kent Bisgaard

Kent Bisgaard

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Hvis bare vi vil køre samme fart

Jeg køre rigtig meget på de danske motorveje, og det største problem, er den store fart variation bilerne køre. For min skyld er det nok, hvis vi fx. Må køre 120 kmh over det hele, også vi alle kørte det, så man derved kan få lavet det rette flow. For de pludselige nedbremsninger og overhalinger ...

5. feb 2018 6:36Faktatjek: Kan vi køre hurtigere på motorveje uden at risikere flere ulykker?

Og hvad så efter 2020

"Den eksplosive import af træpiller fra amerikanske skove til at fyre op under den grønne omstilling i EU er slet ikke så klimaproblematisk, som ofte postuleret af kritikere - i hvert fald ikke før 2020. Sådan lyder konklusionen i en ny rapport fra Cowi, der har set på mængden af kulstof - kulsto...

10. sep 2016 7:38Cowi-rapport: Nye amerikanske skove opvejer voksende brug af træpiller

El sviner mere en diesel

Det er rigtig, at diesel udleder en masse co2, når den køre. Men fakta er at elektriske tog og biler, udledere endnu mere co2. Da den strøm de skal bruge, produceres af kraftværker, med en andel på 80% og kun ca. 20% vedvarende energi i europa.

5. jun 2015 8:29Nye regler for dieselmotorer kan tvinge DSB til at skrotte tog

Hvorfor venter man ikke ?

April 2016 kommer der et samlet EU krav til EN 14825 for varmepumpe producenter i hele EU. Og det er det producenterne venter på. Hvorfor skal Danmark gå foran.

15. jun 2014 21:50Nye testkrav splitter varme­pumpe­branchen