Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Peter Dahlgaard

Peter Dahlgaard

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://ing.dk/mit/0/kommentarer?token=SdXuNsSCLseZSeg20rnL_IR6pqwN8-SFlqdJgxCzM4Q

Kommentarer

Sæbeopera/digt.

Dsb er ikke egnet til at købe tog, man skulle tro de ikke var rigtig kloge. dyre og fesen og sælger biletter der er højere end benzinprisen. hyrer til højre og venstre og køber dårlige koblinger hos en svensker. service de gamle ikke kan li' man skulle tro IC4 var af kvalitet som varer i al...

8. okt 2014 16:39IC4-sammenkobling tåler ikke fugt

Tænk lige på hvad det har voldt holland af problemer.

V250 var lige så meget kvaksalver som IC4. mindre end 45% kørte til tiden. den gik under navnet spaghetti-boemel og aldi-trein (det er hollandsk for: spaghetti sløvt tog og aldi-tog) V250 blev taget ud af service efter 2 måneder grundet sikkerhed. der er nu et settlement mellem NS og AnsaldoB...

22. sep 2014 20:35Holland sætter el-lokomotiver ind i stedet for Ansaldobreda-fiasko

Formålet med togdrift i danmark.

mit syn på formålet er at togbillet priserne (pendler) bør matche benzinpriserne. en tur fra esbjerg til københavn er god for omkring 280,- cirka (uden bro) i min form for bil (hvis man kører sobert i en bil med 75hk) selv orange når ikke derned under normale forhold, 299,- (med pladsbillet) h...

16. sep 2014 19:25Venstre: Absurd at lade DSB køre videre uden en kontrakt med staten

Hollænderne lugtede lunten før danskerne

i holland nægtede de at modtage de resterende FYRA V250 tog og sendte dem de havde fået retur til ansaldobreda og forlangte pengene tilbage. afløseren efter min mening burde være det ICE tog der kører mellem Århus og Berlin Ostbahnhof. se det er kvalitetsvarer

25. jun 2014 14:52Analyse: Vi slipper ikke for IC4 de næste 12 år

det er IC3 togets første tid om igen.

IC3 toget havde også for vane at gå op i røg, nu og da i den første tid. men forskellen er bare at vi selv leverede det. tror nu ikke IC4 bliver bedre efter dette og hvorfor er vi først bagkloge nu?

25. jun 2014 14:48IC4-passagerer evakueret på grund af røg

ikke et nyt eschede og sendt det retur

vi skal ikke have et nyt eschede og hvor er købeloven i stor skala. kan vi ikke få samtlige milliarder retur for dette fejlkøb eller en vare der ikke lever op til forventningerne

20. jun 2014 22:16DSB kasserer IC4-togenes hjul fire gange så hurtigt som IC3's

vi er ikke de eneste.

vi skulle have gjordt som hollænderne og sendt det Uteknolgiske vidunder retur og forlangt hver en krone tilbage. at opgradere de tog er som at skylle penge ud i toilettet.

20. jun 2014 22:13Politikere efter nye forsinkelser: IC4-opgradering er spild af penge

Min erfaring

pendler med IC4 toget mellem vejen og vejle. det er ikke altid sjovt. en dag hjem knirkede og knagede det voldsomt fra bogie mellem MG 5660 og FH 6660, da jeg senere har hørt om akselleje problemerne. nu og da bremser lokoføreren en kende for hårdt & idag drillede lyset i coupe'en. kunne s...

7. maj 2014 17:18Forsker efter nyt computerkoks i IC4: Det tog er uegnet til drift

Holder det nu også?

jeg mener at den slags ikke virker, fordi det eneste der kræver at man kører mere på literen er valg af gear og en stram administrering af speederen samt at slå klima eller aircon fra.

7. maj 2014 17:08Statoil lover dig 2,7 procent længere på literen

Pendler erfaring

jeg har kørt med RE2921 i en tid og en dag holdte vi 14 minutter i fredericia og fik ikke helt information nok. intet lød i toget men det lød på perronen. jeg er noget overrasket over valget af ansaldobreda som leverandør. man skal da ikke gå efter den billigste altid men den mest stabile.

16. mar 2014 15:37Hovedårsag til forsinkede IC4-tog: Fejlramte sensorer misser perronkanten