Hvor længe kan Sterling opdatere software?

Den 10. juli i det herrens år 2006 skrev jeg historien "Sterling laver softwareopdateringer i højsæsonen".

Den går på, at Sterlings check-in-automater i Kastrup lufthavn ikke kan bruges, da Sterling er i gang med at opdatere softwaren på dem - midt i højsæsonen.

Det skulle man så måske tro, at de var færdige med, nu hvor kalenderen viser over en måned efter. Men ak, for under punktet "Airports and Check-in" på Sterlings hjemmeside står der stadig følgende ud for Copenhagen:

Note: Due to software updating, the Sterling 'Self check in' kiosks are not available for check in use at the present time.

Her må man da sige, at »present time« er et subjektivt begreb. For Sterling er det over en måned, for andre (som for eksempel mig) er det væsentligt mindre.

Eller måske er check-in-automaterne opdateret, mens Sterling bare er dårlige til at opdatere deres hjemmeside. For da softwareopdateringerne begyndte, skrev Sterling det også på forsiden af hjemmesiden i nederste venstre hjørne, men der er det ikke nævnt længere.

Er der nogen, der har været i Kastrup Lufthavn for nyligt, der kan kaste lys over disse famøse check-in-automater? Jeg glemte nemlig selv at kigge efter.

sortSortér kommentarer
  • Ældste først
  • Nyeste først
  • Bedste først

Hej Lars   Var det ikke en idé om en medarbejder fra Ingeniøren tog kontakt til Sterlings presseservice og fik rede på hvad der egentlig sker (hvis noget overhovedet).   Mvh Lars

  • 0
  • 0

Vi skulle med Sterling engang i februar. For at undgå de lange køer ved check-in prøvede jeg at bruge automaten lige ved siden af. Allerede dengang (for 7 måneder siden) var den uvirksom på grund af opdatering!   Velbekomme!

  • 0
  • 0

Project Engineer/designer i FMC Kongsberg Subsea AS,  Ferneke, Hans Peter, har sendt mig følgende kommentar per e-mail: Sterlings automat check-in virker stadig ikke. Jeg flyver hver mandag fra Kastrup og savner den ret meget. 

  • 0
  • 0

Så vidt jeg ved, har dette ikke så meget med Sterling at gøre udover, at de bringer en misvisende tekst på deres hjemmeside. Det er såvidt jeg ved ikke Sterlings egne kiosker, men nogle de lejer og med CSC / SAS som leverandør på software. Da jeg spurgte direkte til problemet, fik jeg svaret, at Sterling har fået en termin fra CSC / SAS, der hedder 4. kvartal i år på opdateringen..!  Kunne der være tale om (pris)politik?

  • 0
  • 0
Bidrag med din viden – log ind og deltag i debatten