Ingeniør efteruddannede sig i leg: Vi skal lære at lege på jobbet
more_vert
close

Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Ingeniør efteruddannede sig i leg: Vi skal lære at lege på jobbet

PLUS.
Hvorfor kigge på kedelige powerpoints, når man kan lege sig til ny viden? Som afsluttende opgave på Designskolens uddannelse i design og leg udviklede diplomingeniør Ann-Kathrin Scholtyssek en form for brætspil, der supplerer et tre dage langt kursus, der primært er baseret på en powerpointpræsentation. Illustration: Palle Peter Skov

Børns leg kan inspirere til mere kreative løsninger og skabe større arbejdsglæde, mener ingeniør Ann-Kathrin Scholtyssek, som har suppleret sin uddannelse med en master i Design og leg.

Tænk, hvis vi kunne bringe den glæde, kreativitet og fordybelse ind i vores arbejde, som kendetegner børn, der leger. Den transformation vil Ann-­Kathrin Scholtyssek gerne bidrage til. Hun er diplomingeniør
Få adgang til PLUS-indhold og e-avisen
Læs videre med et digitalt abonnement på Ingeniøren PLUS.
De første 30 dage er gratis.