Fra forsyning, McKinseys anbefalinger, til offentlig transport over finans og landbrug!
Korsfarerne drager ud under parolerne om, at "privat under alle omstændigheder er bedst".
6 bankpakker sikrer de systemisk vigtige finansielle institutioner (markedet er sat ud af kraft, fordi dets aktører ellers ville risikere at gå under for det).
Dansk landbrug, i gæld til op over ørerne, en skandale for folkesundhed og miljø, forvalterne af 60 % af det danske areal, bidrager med mindre end 2% til det hellige BNP, på overførsel.
Der var ikke råd til at udbygge jernbanenettet. IC4-skandalen kom alene af, at man ikke allerede havde elektrificeret det for 16 år siden, hvorfor der ikke var reel konkurrence på levering de tog, som kunne fungere i dette ekstremt indavlede jernbanenet i det lille kristne monarki højt mod nord i Ferienland Dãnemark.
Og nu skal det hele så deles op og udliciteres i små uafhængige bider.
Så er man da også fri for konkurrence til bilerne, motorvejsnettet, der breder sig ud over de uøkonomiske landbrugsjorde!
Til helvede med PSOE og vindmøllerne. Vi har ikke råd til at redde jordens klima, i øvrigt er de alt for grimme, når de står der og basker med armene, så vore gæster syd fra slet ikke slappe af og se over til udbryderne i det tidligere så stolte commonwealth.
Hvorfor er motorvejsnettet så ikke udbudt til private for længst?
Hvis det private er så befordrende for det fælles bedste, og der beviseligt kommer gang i økonomien, for hver stump ekstra motorvej, som bygges, ville det så ikke være hensigtsmæssigt inden for enhver af de parametre, som den yderst entreprenante mindretalsregering forstår, at overlade stumperne til de aktører på det fri marked, som kan tillade sig at koncentrere sig om dækningsbidraget, på en måde som entydigt går op i noget, som man forstår, nemlig bidraget til BNP´et!
Kære lille venner, hvis det private virkelig havde ansvaret for den del af infrastrukturen, som i nok forstår, fordi i er så afhængig af den, der hvor i sidder alle sammen, i jeres egen lille bil, og det var privatister, der skulle tage ansvaret for den overordnede sammenhæng i samme struktur i transportsystemet hver for sig, med udgangspunkt i hver sit lille stræk, hvor alle fungerer som en prop, der kan tage hele systemet som gidsel; Hvor stort dækningsbidrag kunne det ikke føre til!
Alle, med ret til ensidigt at score kassen med alle andre som gidsel.
Se det for jer; "jeg trækker ikke proppen, før i har betalt lidt ekstra her ved bummen til min lille del af nettet"!
(Alle som hinandens gidsel, under samlet tilbedelse af, at hvad der er godt for mig, det er ikke bare godt for mig, men for BNP' et og dermed alle andre!)
Det er vejen frem til det ultimative provenu.