

Den lever endnu – SMS’en. Den lille protokol til tekstbeskeder har de seneste år været under massivt pres fra nye formater som Facebook Messenger, Whatsapp, Signal, Telegram, Wechat og ikke mindst Apples iMessages. Alle disse tjenester er kendt som OverTheTop-beskedtjenester (OTT), der kommunikerer oven på teleselskaberne mobilnetværk på en dataforbindelse.
- emailE-mail
- linkKopier link

Fortsæt din læsning
- Sortér efter chevron_right
- Trådet debat
Enig - SUK - Den vigtigste funktion vi alle ønsker os, er at kunne slukke de ulidelige reklamer. Men den mulighed kommer nok aldrig ... Se selv her i Ingeniøren, hvor det heldigvis ikke er reklamerne, menalligvel, hvordan halvdelen af din skærm (ude i siderne) bliver fyldt op at ting som vi "måske" har lyst til at klikke på. Hvorfor rykkes alt det skrammel ikke ned i bunden. Så kan man se det efter at have læst artiklen, elle lade være. Men nej. De der ejer medierne mener jo (ligesom Apple, Google og de andre) at de ved meget bedre end vi andre, hvad det er vi skal læse, se, og klikke på.
»Den digitale reklamebranche er desperate for et reelt alternativ til Facebook og Googles duopol. RCS er det alternativ for brands, der ikke længere vil spendere millioner på digital annoncering og se dårlige resultater,« siger Kerstin Trikalitis, CEO medstifter af rådgivningsvirksomheden Out There Media i en pressemeddelelse.
Hvis man ikke kan slukke for de forbandede reklamer kan det være lige meget!