

Du er netop landet i lufthavnen efter efter noget, der virker som en evighed spærret inde i et fly. Du er træt, varmen er ulidelig, og næste del af rejsen kommer til at foregå i en overfyldt bus sammen med svedige medpassagerer og masser af bagage.
Måske tænker du ‘Drop det, jeg tager en taxa!’, men så står du med problemet med irriterende taxachauffører, der forventer drikkepenge for hver kuffert, du har med og altid kører en omvej for ikke at ende i endeløse køer – hvilket man så alligevel gør.
- emailE-mail
- linkKopier link

Fortsæt din læsning
Hent Profilanalysen og årets ranglister
Profilanalysen 202326. maj kl. 11:24
- Sortér efter chevron_right
- Trådet debat
Men de vil kræve stabil elforsyning og et netværk af ladestationer.Steder som Nepal, hvor det kan tage 8 timer at rejse 20 km i luftlinje, vil de reformere samfundet.
Med 2 til 7 personer er de beregnet til taxi drift, ikke rute drift
Det kan også sagtens være billigere end bil. Det går ikke flere materialer til at bygge en, så prisen afhænger helt af styktallet.
Desuden er de væsentligt hurtigere. Hvis de kan håndtere 10 rejser mens en bil kan klare 1, kan de i princippet koste 10x en bil, og stadig have den samme pris pr. rejse
Steder som Nepal, hvor det kan tage 8 timer at rejse 20 km i luftlinje, vil de reformere samfundet.
Hvordan er en persondrones stabilitet i luften i forhold til en helikopter? Kan de flyve i alt slags vejr?
Kan en forretningsrejsende forvente tidsplanen overholdt med en persondrone - eller, skal tidsplanen stadigt udregnes ud fra der tages med tog og eventuelt taxa?