Nilfisk opruster på data science: Man skal ikke forvente, at det hele ligger klar
more_vert
close

Få de daglige nyheder fra Version2 og Ingeniøren. Læs mere om nyhedsbrevene her.

close
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Brugerbetingelser, og du accepterer, at Teknologiens Mediehus og IDA-gruppen lejlighedsvis kan kontakte dig om arrangementer, analyser, nyheder, job og tilbud m.m. via telefon og e-mail. I nyhedsbreve, e-mails fra Teknologiens Mediehus kan der forefindes markedsføring fra samarbejdspartnere.

Nilfisk opruster på data science: Man skal ikke forvente, at det hele ligger klar

PLUS.
Illustration: Nilfisk

Tålmodighed er den store udfordring, når man skal opbygge datafundamentet til data science, fortæller Nilfisk.

Denne artikel er oprindeligt bragt hos IndustryTech. Nilfisk har 113 års historie som analog virksomhed i rygsækken, men nu gør den danske rengøringskæmpe klar til en digital overhaling, der skal gøre det nemmere at anvende data og udvikle nye tjenester. »Digitalisering og data science er kernen i

Læs videre med et PLUS-abonnement

Få adgang til al PLUS-indhold og Ingeniørens e-avis med et PLUS-abonnement.

Som IDA-medlem har du gratis adgang til PLUS-indhold. Læs her hvordan.

hele vores digitale strategi. Det kommer ikke til at lykkes, hvis ikke vi er dygtige til de her ting,« fortæller Simon Thorup, der er VP for Commercial & Digital Transformation i Nilfisk Group IT »Vi har set, hvor vi skal hen, vi har en forståelse af, hvad der skal til, og vi har et par data scientists ansat allerede. Så vi er startet. Men vi har også nogle data-udfordringer.« Nilfisks ba...